Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Cat's Sweet Tomato Heel Socks

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2008
    Geografisk sted
    2791 Dragør (Tårnby)
    Indlæg
    142

    Cat's Sweet Tomato Heel Socks

    Har I set denne smarte måde at strikke hæl på? Jeg er i gang med et par strømper nu, hvor jeg vil prøve metoden.

    https://www.youtube.com/watch?v=IRc3309JUyc
    Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Sydvestjylland
    Indlæg
    144

    ny hæl

    Held og lykke med det. Jeg har prøvet og jeg syntes ikke der bliver hæl nok.
    Kh bstorm.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2008
    Geografisk sted
    2791 Dragør (Tårnby)
    Indlæg
    142
    Citat Oprindeligt indsendt af bstorm Se meddelelser
    Held og lykke med det. Jeg har prøvet og jeg syntes ikke der bliver hæl nok.
    Så er jeg da spændt på hvordan mine bliver
    Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    15 Jun 2011
    Geografisk sted
    Hvalsø
    Indlæg
    114
    Hej

    Ja, jeg har også prøvet, men er ikke helt tilfreds, hælen bliver for lille. Men det er da altid skægt at prøve noget nyt, jeg er dog gået tilbage til den hæl jeg altid har strikket.
    God fornøjelse.

    strikkehilsner
    Rødhætte

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2008
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    22
    Jeg har osse prøvet denne hæl og jeg er meget begejstret, den sidder som støbt til foden. Dog kan det faktum, at hælen strikkes over 2/3 af maskerne, gribe forstyrende ind i et evt. mønster.

  6. #6
    nette strik Gæst
    Den har jeg også prøvet en`gang, og blev ikke helt tilfreds, så jeg er også ved tilbage til den gamle kendte hæl, men sjov at prøve noget nyt.

  7. #7
    Fedania Gæst
    "ikke hæl nok" - "hælen bliver for lille" - "ikke helt tilfreds"... Det lyder som om der er basis for en videreudvikling af hendes teknik, for umiddelbart ser det da ud til at være en ret let måde at lave hæl på.

    Hvad er det helt præcist I mener når I skriver, at hælen bliver for lille? Kan det måske løses ved at lave mere end 3 "wedges" med større plads i midten (mere end en inch i midten) ? Eller er det den anden vej; altså at vinklen på hælen er for spids? For så kan det måske løses ved at have 3 i hvert "par" i stedet for kun 2 kombineret med mere end 3 wedges (det burde i mit hoved give en mindre spids vinkel). Ved ikke om det jeg skriver giver mening?

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •