Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Taske rem/hank af cykelslange

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158

    Taske rem/hank af cykelslange

    Hejsa :-).

    Nu skal jeg igen have styret min nysgerrighed *GGG*. Jeg har set flere nu, som laver hanke eller remme af cykelslanger til deres flettede tasker.... Jeg er vild med den ide og har nu fremskaffet mig MANGE cykelslanger og så var det jo jeg tænkte, at det skal jeg da oz prøve .

    Men hvordan får jeg sat slangen på ??? Syes den eller limes den på ?? Har set en taske, hvor slangen gik rundt og ned under bunden, men hvordan ????? Og hvis jeg nu vil have 2 hanke på i toppen af tasken, hvordan gøres det ??? Og..... Syr man slangen - altså cykelslangen - i kanterne ?????

    Håber meget på hjælp

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    28
    Du skulle måske kaste et blik på denne tråd, før du begynder at bruge cykelslanger: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...t=cykelslanger

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Bech23, er det stadig din mening jeg skal gemme BKI poser til dig?

    Jeg har 14 nu, gemmer stadig gerne, hvis du får brug for dem.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hej Bedstemor :-).

    Ja tak, meget gerne :-D. Og du kan bare sende til mig, når du synes, at du har til en lille sending *ss*.

    Ønsker dig en dejlig søndag ....

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    kathe1946... Jeg har tjekket tråden du henviste mig til :-). Men jeg er nu ikk sååå bange for de forskellige grimme stoffer, der måtte være i en cykelslange. Det er jo begrænset, hvor meget den kommer i berøring med en...

  6. #6
    MetteO Gæst
    Altså er det gummislangen fra cyklen? Synes nemlig det ser rigtig fedt ud også.. har set mange med dem i København, også punge og sådan noget. Ret kreativt. Men blev lidt bange for den tråd med de forskellige stoffer der findes i


    http://tanjaschroeder.dk/index.php/923349

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    MetteO... ja, det er selve slangen indeni dækket, som jeg mener *SS*. Jeg ved godt, at man skal passe meget på de forskellige stoffer, som findes i bla cykelslanger osv, men....... nu har jeg set så mange andre, som laver hanke / remme af dem. Og jeg har det sådan, at en skulderrem eller en hank på tasken jo ikk er så meget igen i berøring med ens hud. Derfor tør jeg nu godt at forsøge mig frem... Det var noget helt andet, hvis jeg nu ville lave noget, som var i tæt berøring med huden i lang tid af gangen. Så ville jeg ikk lave det....

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •