Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 84

Emner: Strikkepinde * Horn-ben pinde*

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Tove

    Ja, det kommer der af af gemme gemme og atter gemme Laurine, jeg har noget liggende som jeg nok aldrig får smidt ud selv om jeg ikke bruger det mere
    Jeg må finde et fotoapperat frem, og få det fotograferet det, men jeg havde også sådan nogle strikkepinde med pluto, dog oplevede jeg at jeg ikke kunne strikke med dem, da der var nikkel i demMen jeg var stolt da jeg strikkede med dem i skolen :wink:

    Hvis vi alle går i gemmerne så vil dette emne blive en guld gruppe for vores efterkommer, og hvis vi så fortælle lidt også jamen så kan det bare ikke blive bedre
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Laurine

    jubiiiiiii, jeg har lige investeret i strømpepinde og en ny rundpind, begge dele i ibenholt, købt hos strikkestuen. Jeg kan godt sige jer, det er godt grej, og selv om de er dyre, er de hver en krone værd.
    Jeg ved ikke helt hvad der gør forskellen mellem dem og almindelige bambuspinde, men de har ligesom en silkeblød overflade, som gør dem så rare at strikke med.
    De kan varmt anbefales._________________
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet supersine669

    hmmm..... har hørt så meget godt om ibenholt strikkepinde..... findes der mon også hæklepind i ibenholt?
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hanneda

    jeg har også en der ligner en elefant. Dog uden målebånd. Den er uundværlig når der skal tælles pinde. Ved f.eks udtagninger på hver 6 p. Og så kan den holde på maskerne samtidig i tasken. Strikkepinde har jeg i læssevis, jeg har arvet fra min olde, min mor og svigermor. Dog mangler jeg stadig enkelte rundpinde, for at have fuld samling. Mht. rundpinde synes jeg i øvrigt at det er rigtig træls at tykke rundpinde har så tynd en streng, det gør det svære at strikke på dem en nødvendigt
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Laurine

    Du kan altså godt få tykke rundpinde med en dejlig tyk blød streng.
    Jeg har flere af dem, og jeg synes de er rigtig go'e. Jeg har købt mine, dels hos Askeladen og hos Fandango (Sys Fredens), begge bor i Gl. Munkegade her i Århus.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Laurine

    Nu har vi hyldet disse vidunderlige strikkeredskaber i lang tid, og nu er tiden vist inde til at sætte et billede ind (så de, om 100 år ka' se, hvilke vidundere, vi sad og arbejdede med)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sad og fik kigget på mine bambus strikkepinde da jeg skulle slå op på nogle nye strømper,
    i guder de bliver slidte se bare her hvilken forskel der er i længden.

    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vil da også lige lægge mine nyeste addi strømpepinde ind


    Jeg er ikke dus med dem, for mig er de for korte, men de er fine hvis man skal bruge 1/4 str.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    15 Oct 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    9
    Hej Hundeuld.Jeg kan se at dine strikkepinde er så glødende at de skrumper i længden.Jeg kan ikke finde mit indlæg som jeg skrev i forgårs,hvor jeg spurgte om nogen vidste hvad man kan få af etuier til de der knit picks strikkepinde.Har lige fået nogle,og de er vidunderlige at strikke med.Det ser ud til at du har nogle fine etuier til dine pinde.
    Mange hilsener Pingvinen

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det etui mine ligger i, kom de i fra firmaet ...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •