Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 29

Emner: hvilke strikkepinde bruger du?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2011
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    63

    hvilke strikkepinde bruger du?

    hej alle sammen.

    ja som titlen på min tråd lyder.

    hvilke strikkepinde strikker i på?

    knit pro (prym ), clover eller hvad er i ude i?

    er lidt nysgerrige på at hører hvad folk bruger at strikkepinde samt hvad jeres mening er om dem i bruger.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Knitpro eller Addi turbo. Elsker begge dele...men nok mest mine Knitpro.
    Mange hilsener

    Kastanje

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    17 Jan 2010
    Geografisk sted
    sønderborg
    Indlæg
    30

    strikkepinde

    jeg strikker på knit pro de er

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2011
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    63
    jeg bruger selv knit pro. men jeg begynder at være ret træt af at mine minde knækker eller ikke kan skrues ordenligt på. tror der er noget galt med gevindet.

    og så synes jeg det er så bøvlet når man så skal bytte dem, da mange af mine har jeg købt forskellige steder og så skal de sendes tilbage til knit pro. og som om det ikke helt var nok så er der jo også knit pro prym og dem vil knit pro ikke bytte...

    så håber lidt at der ville komme nogen med en anbefaling af nogle andre lige så gode eller evt løsning.

    disse omtalte problemer er det nogen i har haft?

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis jeg havde råd så blev alle mine pinde skift ud til horn pinde http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=29415

    Men mon ikke det lykkes stille og roligt med tiden..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Inger1 Gæst
    Åhe ja her siger vi "a vil ha - a vil ha". Min bedre halvdel synes de forskellige forums er medvirkende til jamaha................
    Har lige lagt en tur forbi Quiltafant i den kommende ferie, da jeg synes min skæreplade er for lille, farligt sted for så ved han godt der er andre ting der følger med................jamaha
    Vi har barnebarnet med så hun, kan hurtig forklare farfar hvor vigtigt lige den ting er selvom hun kun er 6 år

    Inger

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Jeg havde i over et halvt år kigget og kigget på knit pro. Jeg fik en ekstra løn udbetalt og lidt af dem blev brugt på et stort sæt i knit pro. De er ikke mindre end fantastiske, er vildt glad for overgangen mellem pind og wire. Det er bare noget kram der dur.

    Inger1, husk nu at fortælle manden om han virkelig mangler det han fortæller dig fx. i byggemarkedet. Man skal jo ikke gå ned på udstyr.

    Her i huset siger manden til mig, når jeg snakker om noget nyt, at så længe det bliver brugt er det ok.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2011
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    63
    men er der nogen af jer knit pro brugere som har haft problemer med pindene knækker eller at wiren og selve strikkepindene ikke vil skrues ordenligt på?

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Jeg har ikke prøvet at knække pinde, men en gang har jeg ikke fået skruet det ordenligt sammen. Det var vidst mere konen bag pindene, den var gal med
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2008
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    127
    Jeg strikker kun på knit pro og har gjort det længe.

    Jeg har ingen problemer med mine, så længe kaninerne holder munden væk. (den ene hopper fra sofaen over på bordet for at smage på mit striktøj, når han kan slippe afsted med det)
    Hilsen Musse


Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •