Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 61

Emner: Andrea hæklet ?

  1. #51
    Haandarbejdsom Gæst
    Tjekkede lige op på det med garnet og jeg har kun brugt et enkelt nøgle af hver farve - og kun en lille bitte smule hvid, gul og sort.

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Pænt af dig, tak for det
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hvor er den bare fin. Tusinde tak for opskriften
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

    Okay

    Wow. Det startede med jeg lagde et billede ud her ad Andrea med ønsket om at kunne finde et mønster og BUM - en af jer søde piger har lavet "årets julegave". Tusind tak for det flotte mønster. Jeg vil prøve at lave hende i det alm bomuldsgarn 8:4 hedder det vist :) SUPER!!!

  5. #55
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Haandarbejdsom Se meddelelser
    Nu har jeg rettet de ting jeg gerne ville rette og skrevet opskriften ned. Jeg synes den er kommet lidt tættere på den rigtige Andrea.
    Jeg har ikke brugt så lang tid på korrekturlæsningen, så hvis I støder på noget eller har spørgsmål til opskriften, så skriv endelig til mig. andreaopskrift.pdf

    God arbejdslyst
    Super nu er hun blevet Andrea

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2007
    Geografisk sted
    8362 Hørning
    Indlæg
    28
    Citat Oprindeligt indsendt af Haandarbejdsom Se meddelelser
    Nu har jeg rettet de ting jeg gerne ville rette og skrevet opskriften ned. Jeg synes den er kommet lidt tættere på den rigtige Andrea.
    Jeg har ikke brugt så lang tid på korrekturlæsningen, så hvis I støder på noget eller har spørgsmål til opskriften, så skriv endelig til mig. andreaopskrift.pdf

    God arbejdslyst
    Hvor er hun godt nok blevet sød og mange tak fordi du ville dele opskriften med os, kan man så også komme til at se en Kaj
    Hilsner fra Lisbeth

  7. #57
    Haandarbejdsom Gæst
    Tusind tak for alle de søde kommentarer Vil meget gerne se nogle færdige projekter når I kommer i gang
    Kaj kommer ikke lige forløbig desværre - er i stedet gået i gang med 'projekt børneværelse', som jeg vil ha' hæklet en masse robotter til
    Men jeg skriver selvfølgelig hvis jeg kommer i gang med ham.

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2007
    Geografisk sted
    8362 Hørning
    Indlæg
    28
    Citat Oprindeligt indsendt af Haandarbejdsom Se meddelelser
    Tusind tak for alle de søde kommentarer Vil meget gerne se nogle færdige projekter når I kommer i gang
    Kaj kommer ikke lige forløbig desværre - er i stedet gået i gang med 'projekt børneværelse', som jeg vil ha' hæklet en masse robotter til
    Men jeg skriver selvfølgelig hvis jeg kommer i gang med ham.

    Selvfølgelig skal du se det færdige resultat, er lige igang med en tiger som mangler at blive stoppet, og så skal jeg igang med en Gurli Giraf som er lovet væk, meeen så skal der også hækles Andrea.
    Hilsner fra Lisbeth

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Hvor er hun blevet fin.. Tusind tak for det store arbejde og at du vil dele opskriften med os andre..
    Hilsen Dikte

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Hvor høj bliver Andrea i din udgave og med det garn du har brugt??

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •