Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: gode råd til hank mangles...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319

    gode råd til hank mangles...

    Åh, jeg er egentlig pavestolt. Endelig lykkes det mig at lave taske med en bund jeg kan tåle at vise frem, jeg har ellers lavet mange flotte kurve....
    (jeg skal nok vise frem snart). Men nu har jeg tænkt på hvordan jeg får hanke på uden at skulle investere i en masse værktøj og redskaber....hvad kan man gøre....???

  2. #2
    strikpigen Gæst

    øhhh

    Kære ven

    Jeg vil rigtig gerne give dig et godt råd, men hvad er din taske lavet af?

    Knus
    Strikpigen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    papirflet!!!!Det glemte jeg lige...

  4. #4
    lis ai Gæst
    I princippet kan du købe en færdig-pakning (med nitter og sådan en plastikdims, der både kan lave hul og klemme nitten på) i Stof 2000.

    Derudover skal du bruge en hammer.

    Hvis det ikke skal koste noget kan du flette hanken ligesom tasken og sy den på.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    I princippet kan du købe en færdig-pakning (med nitter og sådan en plastikdims, der både kan lave hul og klemme nitten på) i Stof 2000.

    Derudover skal du bruge en hammer.

    Hvis det ikke skal koste noget kan du flette hanken ligesom tasken og sy den på.
    Det må jeg da kikke på....for det skal kunne holde.....Tak skal du have....

  6. #6
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af 2ve2ve Se meddelelser
    Det må jeg da kikke på....for det skal kunne holde.....Tak skal du have....
    Hvis dit fletteri er meget tykt vil jeg dog anbefale dig at købe nitter der passer til tykkelsen. (længden på nittens ben). Jeg plejer at bruge mellem 9 og 11 mm. Og værktøjet synes jeg ikke er dyrt.
    Mellem nitten og taskens inderside er det en god ide at sætte en lille lap skind, så papiret ikke bliver skåret i stykker af nitten.

    Disse nitter kan købes i www.skindhuset.dk
    Sidst redigeret af lis ai : 27-07-2011 kl. 21:03 Årsag: at linket var forkert

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Lis ai - jeg synes ikke lige linket virket. Er det www.skindladen.dk i Otterup du tænker på? Der køber jeg mine nitter eller www.skindhuset.dk i København.
    Knus Rita

  8. #8
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Lis ai - jeg synes ikke lige linket virket. Er det www.skindladen.dk i Otterup du tænker på? Der køber jeg mine nitter eller www.skindhuset.dk i København.
    Ups ja du har da ret Rita- det er Skindhuset. Det er jo bare fordi jeg ikke selv skriver til dem; Men går der ind og ned i kælderen
    Retter lige linket. Tak fordi du så det.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •