Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Inspirationsdag?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Jan 2010
    Geografisk sted
    Sorø
    Indlæg
    11

    Inspirationsdag?

    Jeg vil spørge om der er interesse for at vi holder en inspirationsdag? På sjælland. Jeg er selv meget ny i spinderiet, men syntes det kunne være rart at mødes og måske få lidt inspiration af hinanden. Der er måske nogen her, der kan være behjælpelig hvis der skulle være nogen der har brug for en hjælpende hånd?
    Hvad siger I, er der interesse, hvor skal det evt. holdes? Er der antalsbegrænsning? Hvornår ? Skal det emnebegrænses til spinding eller skal vi prøve at få lidt visdom om uldtyper og uldbehandling i praksis med? Skal vi prøve om vi kan få lidt viden om hvordan og hvornår rokken skal indstilles på en anden måde?

    Lad os få gang i hjulene ;-)
    MKH
    Laila

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    02 Dec 2009
    Geografisk sted
    2750 ballerup
    Indlæg
    29

    Inspiration og hjælp til at spinde.

    Jeg er meget interesseret i at deltage i en spindedag.
    Jeg er fuldstændig nybegynder og har brug for råd og vejledning til at komme igang. Og til at finde/købe en rok.
    Jeg har en ten.
    Jeg har alt den råuld jeg vil have, fra en fårebonde i sverige, hvor jeg har en ødegård.
    Det ville være fantastisk at kunne strikke og filtet af uldgarn.
    Birgit

  3. #3
    Rysse Gæst
    Prøv at se her: http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=16800

    Men det kunne da væære fint, hvis der blev arrangeret en spindedag. Lige pt. må jeg melde fra, da jeg har for meget om ørerne. Men derfor kan I andre jo sagtens spinde m.m. sammen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •