Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Lysbilledkasser

  1. #1
    Elise Gæst

    Spørgsmål Lysbilledkasser

    Min mand har været ved at sortere vores dias fra de sidste 40 år og der var rigtig mange, der blev smidt ud. Men nu står vi så med en masse dejlige plastik-kasser - aflange med 4 faste skillerum - plads til ca. 70 lysbilleder. Kasserne er i god kvalitet - lidt tykt - lidt "gennemsigtigt" ufarvet plastik.
    Er der nogen, der er interesseret - eller har en ide til hvad de kan bruges til?

  2. #2
    Rysse Gæst
    Hvor lang, brede og høje er de ? Kan du evt. ligge et billede ind af dem.

    Er det lige som en skuffe eller med et låg som en æske. Hvis det er som skuffe kan du lave en mini kommode.

  3. #3
    Elise Gæst
    Mon de vil kunne bruges på Depotet? Her er et par fotos - de er ret mørke for jeg har lige taget dem. Længden er ca. 16,5 cm - Bredden 5 cm - Højden 5,5 cm med låg.
    Desværre kan de ikke bruges som mini-kommode...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    5450 Otterup (Nordfyn)
    Indlæg
    60
    De er da fine til knapper, nåle, skruer, søm og alt sådan noget småtteri.
    Mange hilsener

    Lotte Birgitte

  5. #5
    Elise Gæst
    Hvis de kan bruges på depotet, kan de komme derop - ellers ryger de på Containerpladsen - der er rigtig mange - 100???

  6. #6
    Jeanne Thøgersen Gæst
    AHR send lige en pm til hundeuld om de ikke må ligge på depotet til der er nogen der henter dem!!!!! Er sikker på der er nogle der kan bruge dem om ikke andet sætte dem sammen til små komoder Come on.

    Hvis alt glipper så prøv lige at høre i en børnehave eller fritidsordning om ikke de kan bruge dem.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    02 Dec 2009
    Geografisk sted
    2750 ballerup
    Indlæg
    29

    Lysbilledkasser

    Kære Elise.

    Jeg vil gerne hente nogle af dine kasser - jeg har skrevet en besked til dig.....

    Venligst
    Birgit Cordua

  8. #8
    Elise Gæst
    Tak - tak - jeg vil lige sige at der er skrevet med tusch på den ene ende af dem, men der kan sættes en mærkat over.
    Birgit Cordua får dem hun vil have og resten kommer på depotet....
    Kh Inge-Lise

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak vi vil gerne have dem på depotet, sen svar, men "konen" var lidt optaget igår
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Elise Gæst
    Jamen, I får da bare dem, som Birgit evt. ikke vil have....SKØNT at tingene kan blive genbrugt og ikke bare brændt af...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •