Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: kan næsten ikke vente...

  1. #1
    heidihodk Gæst

    kan næsten ikke vente...

    med at gå igang med at kreere ting og sager til min mors 65 års fødselsdag! hun har spurgt om min søster og jeg vil stå for at dække et fint bord til hendes gæster, og det er da super dejligt :)

    min søster skal stå for blomsterne, da hun går til blomsterbinding, og så skal jeg ellers finde kreativiteten frem.

    jeg glæder mig. glæder mig til at glæde min mor med et fint bord. og er ude i alle mulige slags ting og sager :)

    overvejer at sy servietter og lave stoftryk på disse samt på dugene. nu må vi se....spændende bliver det ihvertfald.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Ihhhh hvor lyder det bare hyggeligt at du og din søster skal står for borddækningen.
    Jeg glæder mig til at se hvad I finder ud af
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor er det dejligt at blive bedt om sådanne ting.
    Det er jo et skulderklap at få.

    Jeg blev bedt om at lave buketter til bordet min datters bryllup, og også hendes brudebuket. Kjolen (ikke hvid skrud) syede jeg også.
    Jeg var da stolt som en pave.

    Det bliver spændende at se hvad du hitter på - billederne kommer vel på her :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Uhhhhh.....det lyder godt nok spændende....dejlig opgave.

    En billedserie undervejs ville jo gøre stor lykke herinde
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #5
    heidihodk Gæst
    ja, det er meget spændende, og noget af et skulderklap at få :) og selvfølgelig kommer der billeder, jeg er jo faktisk gået lidt igang med nogle ideer idag, selvom det først er d. 9. april. kan ikke vente ;)

  6. #6
    heidihodk Gæst
    ok, tager billeder med mobilen, og de er altså ikke super gode ;)

    men det ene billede er første udkast til bordkort, og det andet er starten på en holder til bordkort og en servietring.....i dekorationsler....ved ikke om det kan holde, ellers har jeg andre ideer i ærmet ;)

    begge dele skal selvfølgelig males. jeg havde en forestilling om at holde det i forårsfarver, grøn, lilla, lyserød, hvid og måske gul.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    heidihodk Gæst
    begik en stor fejl, og spurgte min mor hvilken farver hun godt kan lide. og svaret var rød.....og blå.....så nu skal jeg lige omtænke alle mine planer, for selvom jeg havde alle mulige forestillinger inde i mit hoved, så synes jeg jo den største glæde er at give min mor det hun allerbedst kan lide

    tænker vist bare lidt højt her....håber det er ok

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    DEEEEEJLIGT, at du tænker højt. Det er skønt at følge en idé fra tanke til virkelighed.

    Og det du har fået lavet indtil nu, ser da fint ud - det er nogle gode idéer.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #9
    heidihodk Gæst
    ih, tak, så føler jeg mig ikke så tosset

    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    DEEEEEJLIGT, at du tænker højt. Det er skønt at følge en idé fra tanke til virkelighed.

    Og det du har fået lavet indtil nu, ser da fint ud - det er nogle gode idéer.

  10. #10
    heidihodk Gæst
    har jo så arbejdet lidt med det røde....det skal jo stadig være lidt forårsagtigt, da det er i april.....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •