så vidt jeg forstod tidligere i indlægget har hundeuld skrevet at det skal være kaunigarn men ved sørme da ikke om det er noget jeg har misforstået..
|
så vidt jeg forstod tidligere i indlægget har hundeuld skrevet at det skal være kaunigarn men ved sørme da ikke om det er noget jeg har misforstået..
jeg har en masse oldemor firkanter, som jeg ikke får brugt alligevel men aner hvad for for garn det er.. men det må i meget gerne få til tæppet. hvis det kan bruges...
Sådan forstod jeg ikke Hundeuld - det var svar på hvilken tykkelse garn - og Hundeuld nævnte så Kauni, fordi der vist er mange, som kender garnet.
Der står også, at der skal være uld i, der står ikke, at det skal være 100% uld, Kauni er 100% uld.
Derfor ser jeg bare Kauni som et forslag.
Gode ønsker til alle hele året
Kom nu vinter
Hej!
Kan man stadig være med ?
og skal det bare være i uldgarn(jordfarver) som passer til hæklenål nr. 3
Hilsen Anni
Kan det passe med 4 - 5 luftmasker til at starte med? Jeg mener den inderste ring.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Der er forskel kan og skal men det vil jo være smart at bruge dem vi har også, men det er "Brumby" der bestemmer hvordan det skal sættes sammen og hvad hun så finder ud af glæder jeg mig til at se.
Men her er mine første 4 lapper lap2-800.jpg enderne er hæftet inden de går ud af huset.
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne