Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 22

Emner: strikketøjet må vente

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279

    Ulykkelig strikketøjet må vente

    Hvad man dog får rodet sig ud i Vi blev enige om at det var tid til nyt tæppe i tv-stuen samt i gæsteværelset det der ligger er blevet lagt på flere år før vi flyttede ind for over 7år siden det er godt slidt og plettet trods rensning, ja ja så vidt så godt tæppemanden kommer mandag d.10.2 meeen så kom min kære husbond Preben til at tænke på om vi ikke også skulle male begge steder inden det nye tæppe kommer på , tjo det kunne der da være noget om Åh nej hvor dum har jeg lov at være hvorfor huskede jeg ikke lige på hvem her i huset der plejer at male Preben kan mange ting men male nix det gør mor her selv, kan egentlig godt lide at male men det er ikke sjovt når jeg har en fast tid jeg skal nå det inden, det er helder ikke godt for min kroniske trætheds syndrom, nå men jeg må jo slappe af efter mandag her er lige lidt billeder af menageriet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (23,2 Kb, 86 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (29,6 Kb, 83 visninger)
    • Filtype: jpg 3.jpg (15,1 Kb, 81 visninger)
    • Filtype: jpg 4.jpg (15,0 Kb, 79 visninger)
    • Filtype: jpg 5.jpg (9,7 Kb, 77 visninger)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Din stakkel
    Jeg har jo lige været hele møllen igennem, da vi fik lydisoleret skulle jeg have tømt alle rum et efter et, det er altså ikke så sjovt!
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Nov 2008
    Geografisk sted
    9800 Hjørring
    Indlæg
    108
    Pyha sikke en omgang. Bare nyd din indsats når du ligger i sengen og betragter det flotte resultat. Nogle gange må man bare gå over grænsen
    The pen is mightyer than the sword

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    sådan noget er som regl træls når det hele lige står på... Men tænk lige på hvor dejligt det bliver når i er færdige og klan nyde resutatet...
    for det man kan se ud af billederne ser det da rigtig godt ud...

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Ja det er altid dejligt når man er færdig, men det kom sådan pludselig så jeg ikke lige kunne nå at indstille mig på lat det der ligepludselig skulle laves men jeg blev færdig med at male stuen anden gang igår så nu skal jeg igang med gæsteværelset om lidt, skal lige i Kvickly inden jeg trækker i malertøjet, Hmm lige et spørgsmål til dig Susana, hvorfor lydisolere man sit hus/lejlighed?

  6. #6
    Tina Gæst
    Det lyder da som om, du allerede er nået langt.
    Glæder mig til at se billeder af alt det nymalede.

    Rigtig god arbejdslyst.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Hmm lige et spørgsmål til dig Susana, hvorfor lydisolere man sit hus/lejlighed?[/quote]

    Det er vores husvært der har valgt den løsning, efter vi har fået nye underboere, som larmer rigtig meget. Af en eller anden grund synes han det er bedre end at sige dem op........
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Nååh sådan ja det er træls med sådanne underboer men det er da godt at husejeren gør lidt ved problemet hjælper der slet ikke at I selv snakker venligt med dem?
    Tina jeg skal nok sætte billeder ind nær tåppet er kommet på og alt igen er kommet på sin rette plads, jeg har også købt mig en ny "Strikke" stol jeg har ikke engang prøvet at sidde i den der var en i den blå avis som havde en lædder stol til salg til 1800 (ny pris 3900) den har indbygget fodskamle og kan vippe som en gyngestol, den kan også ligge ryglænet ned so kommer skamlen frem og sidst men ikke mindst kan den også dreje fra side til side så det er net helt vidunder, manden der solgte den havde kun haft den 3 uger (han var opereret 8 gange i ryggen og troede stolen ville være god til hans ryg men det var den ikke) en ven tog den med fra Viborg til Hurup Thy hvor min mor og far bor, jeg bor selv i Tønder så synes ikke jeg ville køre helt til Viborg efter den, håber at kunne få den med hjem om 2 uger når vi køre derop af, glæder mig til at få den hjem,

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Der er da større afstand mellem Tønder og Hurup end mellem Tønder og Viborg. Du kunne køre forbi Viborg på vej til Hurup.

    Det bliver dejligt for dig, når du er færdig med at male og har fået alt på plads igen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Py ha - jeg har malet vores tilbygning (40 m2) - MEN man slipper for at tømme for møbler mm.

    Så jeg føler med dig.....
    supersine669

    carpe diem

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •