Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Jeg elsker min mand... har forkortet mine strikkepinde...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637

    Jeg elsker min mand... har forkortet mine strikkepinde...

    Ja, det lyder nok mærkeligt...

    Men sidder nu med et større strikværk, hvor der skal en 32 masker "bred" bort på HELE vejen rundt.. og de lange pinde drillede mig og mine skuldre... og rundpinde var ved at drive mig til vanvid...

    Så manden har da lige forkortet mine pinde, efter mine ønsker og nu sidder jeg og smiler hver gang jeg let og uden besvær vender (hvilket jeg skal RIGTIGT mange gange, før jeg når rundt...)

    Sjovt, det er de mindst ting, man kan gøre for hinanden, som gør at man elsker den anden lige den tand mere.. selv efter 13 år (snart 14)...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der er altså ikke noget så dejlig ved mænd når de tænker på vores håndarbejde Tillykke med ham Brumby
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Ja det er dejligt med sådanne mænd.
    Det er lidt som da min mand var på arbejde ( på boreplatform) og vi havde strømproblemer herhjemme. han ringede som altid og sagde godnat til ungerne og fik fortællingen.. Et par timer senere ringede han igen... Til min store undren for det plejer han IKKE at gøre... Han forklarede.. Jeg kunne se hverken du eller Mads var online så jeg ville bare lige høre hvordan det var med strømmen...

    Det er også ham der holder for når jeg får "skøre ideer" til hvad jeg skal have til mine kreative siden ...

    Vi er vist lidt heldige med de mænd selvom de godt kan være trælse engang imellem ,-))

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •