Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 99

Emner: strikkeringe

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    21 Nov 2007
    Geografisk sted
    sæby, nordjylland
    Indlæg
    17

    strikkeringe

    strikkeringene fåes også på dalooms.com derer også gratis opskrifter. den lyserøde passer fint, når man bare bruger tykt sokkegarn. jeg har strikket futter og der ligger altid et par til kolde gæstefødder.
    på dalooms har jeg købt den der hedder youth sok. den er speciel god til alm strømpegarn.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg bruger mellem 2 og 4 tråde garn til mine huer alt efter, hvor tykt/tyndt garnet er. Jeg prøver mig frem og kan hurtigt pille op og lægge en ekstra tråd til eller tage en fra så huen hverken bliver for tynd eller for tyk. Det er jo ikke meningen, at huen skal virke alt for klodset.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    28 Sep 2007
    Geografisk sted
    Bramming
    Indlæg
    67
    Jeg har strikket sokker på mine strikkeringe, og de er super gode. De er dog mere et par sutsko(Sutsokker), for jeg har strikket dem af meget tykt garn. både mig og kæresten har to par, og jeg kommer vidst ikke uden om at strikke et par til svigerfar i julegave.

    Lige i dag lå der en pakke til mig fra USA, med helt nye strikke ringe til mig. Jeg har glædet mig helt vildt til den skulle komme, for det er en luksus udgave. Jeg har købt et sæt, der skulle være rigtig gode til at strikke luffer på og jeg er da også allerede godt i gang

    Her er lige et billede af en af sokkerne:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hilsen Snuggi
    medlem af krea-syd og vest

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Snuggi! Er det den lyserøde/pink ring, du strikker sokker på? Bliver de ikke for store med den? Jeg synes, den passer bedre til benvarmere/ærmer til en trøje/sweater f.eks..
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Sikke nogen lækre sokker de ser virkelig dejlig rare ud og elsker den røde farve
    Kig gerne forbi min blog

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    28 Sep 2007
    Geografisk sted
    Bramming
    Indlæg
    67
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Snuggi! Er det den lyserøde/pink ring, du strikker sokker på? Bliver de ikke for store med den? Jeg synes, den passer bedre til benvarmere/ærmer til en trøje/sweater f.eks..
    Jeg har ringe fra USA, så jeg ved ikke hvilken farve den svare til i de danske. Den jeg har strikket dem på er blå og har 24 ben.
    Det skal lige siges, at garnet er meget tykt. Hvis det skal strikkes af tyndere garn, tror jeg ringen skal være lidt mindre
    Hilsen Snuggi
    medlem af krea-syd og vest

  7. #17
    lillebi Gæst
    Den blå ring svarer til panduro hobbys medium ring med dia. på 12 cm

  8. #18
    Monica Gæst

    Hjælp...

    Hejsa

    Det lader til der sidder en masse erfarende derude i at strikke på Quick Knit.

    Jeg sidder netop og er i gang med et par sokker, men nu er jeg kommet til hælen og er gået istå.. Jeg har forsøgt at søge på nettet efter en video, hvor jeg kan se hvordan jeg skal bære mig ad, men forgæves...

    Er der nogen der kan hjælpe?? Ser frem til at høre fra jer hurtigt :0)

    Hilsen Monica

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    21 Nov 2007
    Geografisk sted
    sæby, nordjylland
    Indlæg
    17

    sokker til monica

    hej monica. du skal bare tage masker op hvor det passer og sætte dem på ringen, hvor der er tomme pinde, nu er der to masker på ringen, løft den nederste op over dem som du lige har sat på, strik videre og gør det samme ved næste side. så strikker du bare videre rundt over alle masker, hele vejen rundt som før.

  10. #20
    Thomas' mormor Gæst
    Jannie

    Vil du vise mig hvordan sådan en strikkering fungerer, når vi ses på tirsdag ???

Side 2 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •