Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 23456789 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 87

Emner: Taske af papir

  1. #51
    bøllefis Gæst
    Hej.
    Jeg vil da mægtig gerne køben sådan en instruktion, hvordan gør jeg ?

    Hilsen Pia

  2. #52
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bøllefis Se meddelelser
    Hej.
    Jeg vil da mægtig gerne køben sådan en instruktion, hvordan gør jeg ?

    Hilsen Pia
    Sender en pm til mig. K.h. Lis

  3. #53
    Molly Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Hej Molly.
    Du spørger bare løs. Jeg syr tasken sammen først udefra og derefter indvendig; Men jeg gør en ring færdig af gangen -altså syr indvendig også før jeg sætter næste ring på. Jeg bruger ingen lim.
    Jeg syr bunden sammen først, før jeg sætter de næste ringe på, for ellers er det svært at komme til.
    Jeg har lavet en brugervejledning på min version af en taske; Men den koster 50 kr, da den ikke kan sendes på mail.
    K.h. Lis
    Hej Lis tak for din tålmodighed og tak fordi du altid svarer så venligt. Jeg er nu næsten ved at være færdig med mit forsøg, har lige syet lynlås i en række og mangler så at sy et par rækker mere på. Ja det er et stort arbejde at lave sådan en taske, men det er sjovt og spændende og det var ikke gået uden din hjælp. Tusind tak.
    Venlig hilsen Molly

  4. #54
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Molly Se meddelelser
    Hej Lis tak for din tålmodighed og tak fordi du altid svarer så venligt. Jeg er nu næsten ved at være færdig med mit forsøg, har lige syet lynlås i en række og mangler så at sy et par rækker mere på. Ja det er et stort arbejde at lave sådan en taske, men det er sjovt og spændende og det var ikke gået uden din hjælp. Tusind tak.
    Venlig hilsen Molly
    Hej Molly.
    Tak for de pæne ord og ja nu venter jeg så spændt på at se resultatet af din flid.
    K.h. Lis

  5. #55
    bøllefis Gæst

    Hmmmm ?

    Har lige siddet og kigget på de originale ecoist tasker......det er som om de har en bred bund og at de er smallere for oven, men men men......hvordan mon man lige kan klare den sag ?

    knus Pia

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    8653 Them
    Indlæg
    133
    Hej...
    Det ser bare godt ud. Jeg er også igang med at lave en taske af papir. Jeg bruger reklameblade og magasiner, der er ofte mange flotte farver. Jeg har lavet en masse ringe og skal til at sy dem sammen, jeg er spændt på om jeg kan finde ud af det.
    Jeg er ny bruger, og har endu ikke fundet ud af hvordan man lægger billeder ind, men måske kommer det senere
    Hilsen Lene

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af bøllefis Se meddelelser
    Har lige siddet og kigget på de originale ecoist tasker......det er som om de har en bred bund og at de er smallere for oven, men men men......hvordan mon man lige kan klare den sag ?

    knus Pia

    Jeg har tænkt på det samme... -Mon ikke størrelsen på papiret formindskes lidt for hver ring? Jeg har planer om at eksperimentere lidt med det, og skal nok melde tilbage, hvis jeg finder ud af noget. Men allerførst skal jeg ha' styr på bundene, der bare driller SÅ meget!
    Mvh. Mormal.

  8. #58
    bøllefis Gæst

    skal der tape på ?

    Hej med jer....

    Lis Ai her i forum har lavet en kanon beskrivelse man kan købe af hende og den er altså super god !!!

    Nå men jeg vil lige spørge de erfarne flettere om man skal sætte tape på stykkerne så det blir stærkere og sådan coated på en måde så det kan tåle mere ?
    Og skal man også gøre det på slikpapir, chipsposer, kaffeposer mv mon ?

    knus Pia

  9. #59
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bøllefis Se meddelelser
    Hej med jer....

    Lis Ai her i forum har lavet en kanon beskrivelse man kan købe af hende og den er altså super god !!!

    Nå men jeg vil lige spørge de erfarne flettere om man skal sætte tape på stykkerne så det blir stærkere og sådan coated på en måde så det kan tåle mere ?
    Og skal man også gøre det på slikpapir, chipsposer, kaffeposer mv mon ?

    knus Pia
    Tak for de rosende ord om min vejledning Pia.
    Som du kan se af de tidligere indlæg her i tråden, er der nogen der lakerer taskerne og andre bruger snedkerlim.
    Selv bruger jeg bred klar tape; Men det er et stort arbejde at finde den rette teknik og undgå luftlommer. Jeg bruger tape for at gøre tasken vandskyende.
    Kaffeposer gør jeg ikke noget ved, da de er vandskyende i sig selv.

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Som du kan se af de tidligere indlæg her i tråden, er der nogen der lakerer taskerne og andre bruger snedkerlim.
    Selv bruger jeg bred klar tape; Men det er et stort arbejde at finde den rette teknik og undgå luftlommer. Jeg bruger tape for at gøre tasken vandskyende.
    Kaffeposer gør jeg ikke noget ved, da de er vandskyende i sig selv.
    Jeg har også tænkt lidt over det med tapen... -Skal der tape på hele papirstykket INDEN det foldes eller kun på det, der kommer til at vende udad efter foldningen?
    Og hvad er det for noget tape, der bruges? -Jeg tænker på, at noget (billigt) tape gulner/mørnes efter nogen tid, og det ville jo være ærgerligt, når der er lagt så meget arbejde i det...
    Mvh. Mormal.

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 23456789 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •