Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 36

Emner: Møde frem i Ålborg d 18-1, kommer i avisen

  1. #1
    olde66 Gæst

    Læs her Møde frem i Ålborg d 18-1, kommer i avisen

    MØDE FREM mandag den 18. januar. Der er strikkecafé inde på Café Ministeriet i Aalborg fra kl. 20.00-23.00

    Jeg er i gang med, at lave en aftale med Nordjyske Stiftstidende. Kontaktede dem i går og venter på at høre mere i dag.
    De er interesserede i at lave en udsendelse/artikel om vores arbejde.
    Det vil være super godt, hvis så mange som muligt dukker op og deltager

  2. #2
    bettina louise Gæst

    møde i ålborg

    jeg har sat kryds i min kalender , så jeg kommer

  3. #3
    olde66 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bettina louise Se meddelelser
    jeg har sat kryds i min kalender , så jeg kommer
    godt

    Glæder mig til at hilse på dig

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    Sikke fantastisk.

    Håber det lykkes for dig, at få en aftale i stand.

    Jo mere omtale Rokken kan få, jo bedre er det.


    Super godt initiativ
    Livet er så smukt, som man gør det til.
    Carpe diem.

  5. #5
    olde66 Gæst
    Dette nedenstående er den første kontakt jeg har med dem, efter jeg henvendte mig i går...

    Håber det bliver til mere

    HAR kontaktet hende, så hun HAR fået mine telefonnumre


    Hej,

    Jeg kontakter dig som svar på den mail, du har sendt til NORDJYSKE Medier i Aalborg.

    Jeg overvejer at lave en artikel om jeres arrangement på Café Ministeriet på mandag. I den forbindelse har jeg brug for lidt mere info - er der et telefonnummer, jeg kan kontakte dig på?

    Mvh.
    Tina Larsen
    NORDJYSKE Medier

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Det lyder godt!

    Jeg lover ikke noget, da jeg stadig er sneet inde hos min mor og ikke ved, hvornår jeg kan være tilbage i Aalborg. Men hvis jeg når hjem inden, så kan jeg godt tage en bybus til centrum og være med.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Bare lige for forhåbentligt at udrede en misforståelse (jeg har skrevet til olde66 også)

    Strikkecaféen på Caféministeriet er IKKE et af Rokkens arrangementer.

    Men alle er velkomne til at møde op til strikkecaféen - derfor synes jeg også det ville være lidt mystisk hvis det skulle bruges til at reklamere for Rokken.

    Det er mig der har oprettet i kalenderen at der er strikkecafé, og jeg har nu forsøgt at udpensle der, at det ikke kun er for Rokkens brugere
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej det er det ikke, men man kan samles ved et bord som vi gør alle andre steder med sit varmestuestrik.og snakke om varmestuestrik...og ikke mindst hygge sig.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    olde66 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Puskram Se meddelelser
    Bare lige for forhåbentligt at udrede en misforståelse (jeg har skrevet til olde66 også)

    Strikkecaféen på Caféministeriet er IKKE et af Rokkens arrangementer.

    Men alle er velkomne til at møde op til strikkecaféen - derfor synes jeg også det ville være lidt mystisk hvis det skulle bruges til at reklamere for Rokken.

    Det er mig der har oprettet i kalenderen at der er strikkecafé, og jeg har nu forsøgt at udpensle der, at det ikke kun er for Rokkens brugere

    Jeg har snakket med Hundeuld i denne skrevne stund.

    Det jeg er i gang med at arrangere BLIVER til noget...

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Det er bare i orden Og selvfølgelig må varmestuestrikkerne samles om et bord - jeg håber det var okay jeg lige gjorde opmærksom på problemstillingen, for jeg synes det ville være synd hvis rokken tog æren for noget nogle andre har stablet på benene (ikke fordi jeg har noget imod rokken ;-) ) - og at der så blev splid på mandag (foran en journalist ;-) - sikke en artikel der så kunne blive om det! )

    Bare lige for planlægningsøjemed - så bliver der jo bestilt bord fra gang til gang, så er det meningen varmestuestrikkerne skal sidde sammen med "Strikkecaféen" eller sørger I for selv at bestille bord? (der plejer ikke at komme vildt mange til strikkecaféen, så det er forskelligt hvor mange der bliver bestilt til.
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •