Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 17

Emner: Postkort...og garn, opskrifter og bøger ;)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304

    Postkort...og garn, opskrifter og bøger ;)

    Jeg samler postkort fra hele verden, jeg får tit fra familie og venner, jeg kommer ikke ret meget ud og rejse så jeg rejser rundt på de postkort de sender hjem til mig :)

    garn kan jeg ikke lade være med at samle på, det samme gælder opskrifter: hækle, strikke, brodere, patchwork og alt mulig andet jeg ikke lige har fået afprøvet endnu :P

    Bøger, både skønlitteratur, historiebøger og håndarbejdsbøger, senest fik jeg "aschen** (kan ikke huske hvordan det staves!) store strikkebog" til jul :D

    Hvis der er nogen der har lyst til at bytte eller bare sende det aflagte så er jeg med på den, jeg har sikkert et eller andet at bytte med....knapper, perler, maskemarkører og andet hjemmelavet eller forkøbt gejl :P bare fyr løs!

    Hvad samler du på?

    Mafalda

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Uha Mafalda, jeg har lige kasseret 4-5 sække bøger, de står i kælderen, måske du skal kikke dem igennem på lørdag?
    Men du kan jo nok ikke have dem alle med i toget;-))
    Godt nok ligner min kælder noget der er løgn, er ved at rydde ud i alt det vi ikke bruger (næsten) for vi er ved at få lydisoleret p.g.a. underboen, så rummene skal tømmes et efter et, foreløbig har vi fået isoleret i hobbyrum og Bennys kontor, det har da hjulpet noget, håber det bliver helt godt når de er færdige med det hele.

    Dem nedenunder laver larmen og jeg har slæbet;-))
    Gad vide hvilken klemme hun har på udlejer, når han ofrer 50-60000 på at lyddæmpe istedet for at sige hende op
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Øj manner det vil jeg da gerne kigge lidt på :P og nej jeg kan nok ikke have det hele med i toget men mon ikke jeg kan have min lille rullevogn med selvom jeg skal køre med Rita? der kan da være nogle stykker i :D

    Men ja det er ikke sådan med alt det slæberi, du må sige til den udlejer at han skal tage sig sammen :P

    Glæder mig til vi ses

    Knus
    Lisa

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Det var lige sådan noget jeg tænkte på, da jeg oprettede tråden.
    Det er da ærgeligt at smide noget væk, som andre måske kan bruge.
    Ang. postkort, har jeg nogle du måske kan bruge.
    De er ubrugte, men har siddet i en scrabbog, så de er ikke alle helt pæne på bagsiden

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Jotak det ville da være fint :) vender lige tilbage efter weekenden kan ikke lige overskue det lige nu...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Hov Tove O jeg har da helt glemt at vende tilbage.....det er da vist ved at være længe siden, har du stadigvæk de postkort?

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Ja, de ligger stadig og venter, hvis du er interesseret?
    38 stk (160 g - Med hensyn til porto)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Hold da op det er da en god stak.....kan du finde ud af hvad jeg skal betale for porto? sender dig lige en pb

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Det koster 18,50 kr i porto.
    Skal vi sige at du indbetaler et bidrag på 20, oo på rokkens konto? (det er sådan et dejlig rundt beløb)
    Så er det i orden fra min side.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg kan godt forstå, at I samler på postkort. Der er også mange flotte imellem. Jeg samler også på postkort (både danske og udenlandske). Kan særlig godt lide dem med solnedgange på. Jeg samler også lidt på strikke- og hækleopskrifter fra bladene. Men kun, hvis det er nogle, jeg kan lide. Hvis jeg skulle samle på alt, så ville jeg jo ikke kunne være her.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •