Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Derfor kom vi først ud af sengen …

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Derfor kom vi først ud af sengen …

    Derfor kom vi først ud af sengen …

    Kl. 1.38 lukkede jeg computeren ned , var rundt og slukke lyset og på badeværelset, dejligt at ligge der under den varme dyne fik sovet lidt…. DUNK af de store på gavlen af huset , der hvor vores sengegavl står op af, mig på med badekåben og ud for at se hvad der var sket ….tja det var en ordentlig dyne af sne der var faldet ned fra et træ, Ok ind i seng igen, så lige at Felix var smuttet ned i min fodende og havde lagt sig til at sove der, nå ja der er god plads, så lad den for den ene gang skyld.. .. så havde jeg vel sovet 1 time så begyndte der et eller andet at hyle, jeg for op var det en af brandalarmerne .. næ mig rundt i huset hvor jeg efterhånden havde fået alt lyset tændt jeg kunne ikke finde støj kilden, og Jens kunne ikke hører den for det var en meget høj tone så han kunne ikke hjælp, endelig efter 2o min fandt jeg ud af hvad det var, kattenes legetøj med lyd, var gået i selv sving af sig selv og den lå jo næsten helt inde under barskabet … ned på alle 4 og ud med den aaaa ned under dynene igen … sov vel 2 timer så sprang Felix katten op ned i fodende med et sæt højt klagende og med raket fart ind i stuen, hvor den for rundt og hylede, os efter for at se hvad der skete , den ville ud, gik kun 10 meter væk fra huset og vil så ind igen uden at skulle besørge.. hvad pokker mon der skete lige der. Ind under dynen igen sov til ved 7.30 tiden bank bank bank på ja hvad.. det var så men blåmejsen der var i gang igen i oldefars træsko der hænger ude i gården på væggen..

    Derfor kom vi først ud af sengen kl. 9.30 i dag..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    tror at en middagslur kan anbefales ,jeg troede kun at det var folk med små børn der var natte ravne
    held og lykke

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Tak skæbne for en nat i alle der havde..stakkels jer. Drillenisserne må have været på spil..Måske glemte i at sætte risengrød ud til dem medfølende hilsen fra Heddimor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Py ha - sikke da en nat.....

    Dr. supersine anbefaler varmt en god lang morfar.
    supersine669

    carpe diem

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det ville jeg også gerne, men jeg er helt oppe og køre af glæde over et brev jeg fik idag til rokken.. uha uha jeg må ikke fortælle noget...DET er en straf..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    En STRAF???? - det skulle da liiiiiiiiiiiiiiige være en straf for os andre rokkere.

    Nu har DU jo gjordt os nysgerrig. Drillesyge hundeuld

    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Det ville jeg også gerne, men jeg er helt oppe og køre af glæde over et brev jeg fik idag til rokken.. uha uha jeg må ikke fortælle noget...DET er en straf..
    supersine669

    carpe diem

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Det ville jeg også gerne, men jeg er helt oppe og køre af glæde over et brev jeg fik idag til rokken.. uha uha jeg må ikke fortælle noget...DET er en straf..
    Hvor længe varer straffen?
    Er det noget vi kan se frem til at høre om i fremtiden?

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    tel aviv israel 60190
    Indlæg
    129
    akja bente er bente
    og pas så på de drillenisser men alle dine hemmeligheder så skal det jo gå galt
    mennesket har mulighed for glæder uden tal
    den ædleste af alle
    er at kunne når man skal

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg kender godt det der med, at man pludselig vågner om natten på grund af en eller anden lyd.

    Nå så du har hemmeligheder for os, Hundeuld! Det bliver spændende at se/høre, hvad det er.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja, jeg har en hemmelighed og når jeg må, får i den også at vide, men det er noget godt for os allesammen..

    Jeg laver risengrød i morgen, så nisserne kan få, bare for at få nattero..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •