Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: tørklæde

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703

    tørklæde

    Jeg har prøvet at oversætte, men er ikke helt sikker på at det er rigtigt ...er der nogen der kan hjælpe? Opskriften løber over 4 pinde .

    CO 241: Slå 241 masker op , 1 st row : knit all stiches : strik alle masker

    2nd row : K2tog . YO, repeat to end of round to last stich , K1 : strik 2m sammen , slå om ,gentag dette pinden ud , strik 1r

    3rd row : knit all stitches : strik alle masker

    4rd row :K1 *YO, Slip 1 , K1 , pass slipped stitch over : 1r , slå om , tag 1m løst af , 1r tag den løse over ....er det forstået rigtigt ?

  2. #2
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af githa Se meddelelser
    Jeg har prøvet at oversætte, men er ikke helt sikker på at det er rigtigt ...er der nogen der kan hjælpe? Opskriften løber over 4 pinde .

    CO 241: Slå 241 masker op , 1 st row : knit all stiches : strik alle masker ret

    2nd row : K2tog . YO, repeat to end of round to last stich , K1 : strik 2m sammen , slå om ,gentag dette til sidste maske, strik 1r

    3rd row : knit all stitches : strik alle masker ret

    4rd row :K1 *YO, Slip 1 , K1 , pass slipped stitch over : 1r , slå om , tag 1m løst af , 1r tag den løse over ....er det forstået rigtigt ?
    Det er faktisk rigtigt forstået, men jeg har lige tilføjet en lille smule - på engelsk er knit=ret og purl=vrang dvs. knit er ikke kun lig strik men også ret.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Tak for hurtigt svar ...det skal strikkes på rundpind , så det bliver kun glatstrikning..

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •