Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: En kop Guldfisk ;-)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    En kop Guldfisk ;-)

    Hundeuld ved nok, jeg er glad for en kop kaffe og den drikker jeg tit og ofte på min hjemmeside sammen med blomstervenner. Dertil kan denne kop, hun gav mig med hjem næsten ikke være mere perfekt Og sandelig om ikke også jeg skulle fylde den med noget. Bilka i Ishøj var det rene slaraffenland i den retning og jeg kunne nemt have fyldt bagagerummet, hvis der havde været plads Men til kaffekoppen valgte jeg en, jeg forelskede mig i i vinter og aldrig har haft før, nemlig "Guldfisk" TAK til Damengen for "kaffen"
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Bare ærgeligt du ikke lige bor rundt hjørnet, så ville jeg komme og nyde en kop kaffe med dig og se på din blomst
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    WAUW siger jeg bare.....
    supersine669

    carpe diem

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg er også meget meget glad for den Supersine Den står på klaveret i lys men væk fra den brændende sol. Duer det ikke, må den i køkkenvinduet Ja og så kunne vi også sidde og kigge ud på fuglefoderpladsen hundeuld Den hænger og bliver lidt "vejrbidt" inden den skal i aktion... Og derfra kunne vi se videre på den kommende terrasse, hvor den skal over. Jojo vi kunne sagtens fordrive en masse tid med kaffe Og kunne kigge til Natlysene og høste Valmuefrø m.m.
    og Julemor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2008
    Geografisk sted
    2791 Dragør (Tårnby)
    Indlæg
    142
    Det er godt nok en rigtig sød kop guldfisk
    Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •