Oprindeligt indsendt af
M-broderiting
Hej Birthe
Jeg er meget glad for min 830 - den syr meget flot. Men det program der fulgte med maskinen er den meget lille udgave af Berninas broderiprogram.
Der er mulighed for at lave Emmel trådfarver i dette lille program, men når jeg lægger broderiet i maskine skriver den "default" M ....og trådnummeret.
D.v.s at jeg får de rigtige trådnumre frem på skærmen på maskinen, men farverne er ikke særligt godt gengivet.Det er kun få trådmærker den kan gengive i øjeblikket,men jeg håber at der kommer opdateringer så man kan lægge sine egne trådtyper ind.
Der er Vision maskinen bedre - den viser alt dvs trådmærke , farve og nummer rigtigt.Det er måske fordi jeg laver broderierne i 4D programmet.
Jeg synes det ville være for meget at skulle investere i endnu et broderiprogram - de koster jo spidsen af en jetjager. Så indtil videre må jeg affinde mig med tingenes tilstand.
Jeg er også nød til at lægge broderierne over på et USB stick da jeg ikke kan få kommunikationen med maskinen op at stå . Pc.eren kan ikke få kontakt med maskinen via USB ledning, men jeg må indrømme at jeg heller ikke har brugt så mange timer på at få det til at virke.
Men selve maskinen - det er "kram".
Hilsen
Marianne