Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Blå-grønne påskeliljer

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    I år har jeg blå frugtfarve (købt hos Coop) og Påskeliljerne er begyndt at springe ud nu. Så måske pigerne og jeg skulle lege lidt med Vikpåskeliljer imorgen
    og Julemor

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Parkie - jeg er næsten sikker på at vi brugte blæk i vandet da jeg var barn. Det holder måske bedre, hvis blomsterne skal presses. Bare en tanke.....

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Er der da ikke snart nogen, der opdager noget her i huset Jeg besluttede, at pigerne selv skulle opdage, at der var noget galt med en Påskelilje jeg tog ind i vand. Men er der nogen, der har set noget som helst endnu
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  4. #14
    Rysse Gæst
    Zep. Det er så trist når ens omgivelser ikke lægger mærke til, når noget er anderledes. Og man skulle ellers mene at en blå/grøn påskelilje går under at være anderledes. Den ser ellers fin ud.

    Her hjemme havde jeg pyntet op til påske. Grene var sat i vand, hvorfra der hang påskeæg. Alle steder var der sat kyllinger og hare. Foran hoveddøren står en krukke med påskeliljer og hornvioler og et stort skilt med god påske. Ingen lægger mærke til noget (eller i hvert fald siger noget) før jeg midt i påsken spørger om der ikke er nogen der har lagt mærke til noget.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg endte også med at fortælle dem det Idag har pigerne så lige sat deres i vand...

    Der kommer lige et billed af min, som den ser ud idag.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  6. #16
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser

    Der kommer lige et billed af min, som den ser ud idag.

    Den er kun blevet endnu flottere Zep.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •