Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 35

Emner: Drenges konfirmationstøj

  1. #1
    OPR1 Gæst

    Drenges konfirmationstøj

    Jeg synes der er sket en rigtig stor forandring med det tøj, som nutidens unge drenge har på, når de konfirmeres, i forhold til tidligere, hvor alt andet end jakkesæt var utænkeligt.

    Så lad os se lidt drengebilleder både fra før og nu.

    Ingen af mine sønner ville konfirmeres, så jeg kan ikke lægge ud med billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Min bedste skole venindes yngste søn skal konfirmeres i morgen. Men jeg ved ikke, hvad han skal have på og jeg skal ikke med til konfirmationen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2008
    Geografisk sted
    2791 Dragør (Tårnby)
    Indlæg
    142
    Min søn skal konfirmeres 8. maj.....så jeg skal nok prøvet at huske at putte et billede herind.........ellers mind mig lige om det
    Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia

  4. #4
    Enaj Gæst
    Sådan så ældstesønnen ud i 2008.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Vores den ældste, Allan, blev konfirmeret i 1994 i et sæt tøj der var købt i den butik her i Vordingborg, han fra 1.5.09 bliver ejer af. Lidt pudsigt at tænke på.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Vores andenældste, Alex, blev konfirmeret i 1996 i et sæt tøj, der er købt i samme butik som Allan's blev købt et par år før. Se forrige indlæg.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så blev nr. 3 i rækken, Andreas, konfimeret i 2001, og han var slet ikke til det "fine" tøj, så det var et par alm. sorte bukser og sort sweatshirt. På dette tidspunkt var han ret overvægtig, og kom senere 1½ år på et skibsprojekt, og der var en helt anden meget slankere ung mand, vi fik tilbage. Det er iøvrigt ham, der har gjort os til bedsteforældre
    Billedet er - selvfølgelig - af Andreas og hans kusine, der gik i klasse sammen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Og skal vi så ikke lige snuppe rosinen i pølseenden, Adrian, der blev kofirmeret i 2006. Det var i jakkesæt med absolut ungt look, stort motiv broderet foran og næsten magentil bag på jakken.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Sjovt at i har købt konfirmationstøj i samme butik som din søn overtager og sjovt at der er endnu en Adrian det hedder min søn også
    Kig gerne forbi min blog

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herlig du kan lige give os nogel årgang missemor, sikke en perlekæde af dejlige knægte...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •