Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 62

Emner: Topstykket

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hellet Se meddelelser
    .....
    ...... Men fakta er at det er skønt at strikke med (der stå på hendes side at der er rester af spindeolie i og der er jeg megasart--men det har jeg ikke bemærket)Garnet er fint vundet op ---Så ikke noget krydsnøglehalløj her,man kan få helt ned til 25 g .Jeg har bestilt --Alt for meget--Igen---Men det er et skønt garn til rigtig mange opskrifter --jeg starter med et topstykke til mig selv ---Til Halv pris af Garnprisen normalt,Og selv om jeg er vild med Geilsk uld---Kan det her bestemt være med.Bare farverne---De kommer slet ikke til deres ret på en skærm--Næ Køb et farvekort --Hmmm
    hellet,

    Jeg var lige ved at skrive til Holst Garn for at høre, om der var en ekstra service, man skulle betale for, for at få garnet vundet op!
    Så synes jeg at kunne huske, at du har skrevet, som du har ....

    Så det behøver jeg ikke, at bekymre mig om.
    Det står jo desværre ikke på Holst Garns side - tror da nok, at mange købere ville regne med selv at skulle vinde garnet op!

  2. #2
    Lullu Gæst
    Jeg går fortsat og venter på garnkortet, bestilt i mandags. Det er så fredag i dag.
    Nå ja, normalt er jeg ikke typen, der spreder "dårligt nyt", men min tålmodighed er ved at slippe op... Har andre oplevet noget lignende?
    Det skal så lige siges, at jeg har sendt hende en mail, så måske er der opklarende nyt på vej. Men hvis jeg hver gang skal vente så længe på garn også.....

  3. #3
    Thomas' mormor Gæst
    Isana

    [CODE] Og gid det var min egen :-)[CODE]
    du kan da overtage Lynghøjgaard, hvis det sku være

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    22 Aug 2008
    Geografisk sted
    Hanstholm
    Indlæg
    43
    Så skete det igen. Kom lige til at bestille et farvekort, -og lidt prøvegarn. Glæder mig til posten kommer med det.
    Tak for tippet

  5. #5
    Isanna Gæst
    Så kom farvekortet. Og hold da op for nogle farver. Jeg beklagede mig over at der ikke var lilla/lyserød at se på skærmen, men når jeg så sidder med farvekortet er der flere lyserøde og et par lilla. Desværre var tre farver i restordre, så dem må jeg vente - utålmodigt - på at se "live"

    Jeg tager farvekortet med på lørdag, så andre også kan savle, gramse og falde i svime over alle de farver.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Apr 2007
    Geografisk sted
    vestsjælland 4140 Borup
    Indlæg
    186

    Topstykke Færdigt

    Ja så blev mit eget Topstykke færdigt --strikket i Holst garn--Og det er superlækkert,Blødt. Vasket i maskine på uld/30 grader ingen problemer.Så jeg kan Varmt anbefale dette garn.
    Hellet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Kig ind på min Hjemmeside
    Medlem af Falkeklubben

  7. #7
    jannie Gæst
    hvor er den flot Hellet Jeg har lige købt ind til den samme i lille størrelse som jeg skal lave til mit barnebarn Det glæder jeg mig til

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Apr 2007
    Geografisk sted
    vestsjælland 4140 Borup
    Indlæg
    186
    Ihh Tak
    Jeg er også pænt begejstret---skal fluks igang med en 2èr --Ved bare ikke hvilken farve jeg skal vælge.Der er kun gået 150g til denne (er ikke helt så lang som opskriften siger --- ca -15 cm)Men det er jo en billig top.
    Men glæd dig til det lille topstykke --Den er hyggelig at strikke.
    Kig ind på min Hjemmeside
    Medlem af Falkeklubben

  9. #9
    olde66 Gæst
    hvor er dit topstykke blevet flot

    Kan godt forstå, du simpelthen må strikke et mere..

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vejle
    Indlæg
    87
    Citat Oprindeligt indsendt af hellet Se meddelelser
    Ja så blev mit eget Topstykke færdigt --strikket i Holst garn--Og det er superlækkert,Blødt. Vasket i maskine på uld/30 grader ingen problemer.Så jeg kan Varmt anbefale dette garn.
    Hellet
    Wow....hvor er den blevet flot, klæder dig rigtig godt
    Kærlig hilsen Mullemus


Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •