Tag endelig alt med i har færdigt af varmestuestrik, både dem fra København og Sjælland, det skal jo i samme kasse
|
Tag endelig alt med i har færdigt af varmestuestrik, både dem fra København og Sjælland, det skal jo i samme kasse
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
har lige lidt tillægs spørgsmål, er det muligt at kunne købe sådan noget som stoflim, glimmer og satinbånd?
Skal lave en fe-prinsesse dragt til min datter til fastelavn.
og er der en som skal der op som evt kører forbi Tølløse som jeg kan køre med (denne efterlysning slår jeg op i en anden tråd når vi kommer dertil)
Marie
Strikpigen skal også med på listen!
Spelsauen
varmestuestrikker
Det er hun nu..
På OLG kan man få alt, også det man ikke kan få
Så behøver jeg jo ikke spørge om der er strømpegarn.
Du får nok et chok når du ser hvor meget der er
Hvis nogle af de kvikke rokker (hvilke der er mange af) har set strikpigen bliv sat på liste og forsvundet igen. Er det fordi jeg har klumret i tilmeldingen...!
Spelsauen
varmestuestrikker
Så er det bestemt - Moffe starter Lunte, som er hans autocamper - og fragter Momse og Klasus (både Kla og Sus) til OLG, så vi kommer 4 stk.
Momse og jeg har lige talt om, at denne gang behøver mændene ikke at bekymre sig om det vi får købt nu også kan være i bilen - for der kan dæleme være meget garn i en autocamper............
Vi glæder os til at se jer!