Der er flere stole at få
|
Der er flere stole at få
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Det er godt nok en skam at der er det store (og dyre) vand imellem ellers tror jeg at vi jyder også var dukket op.
Øv, øv må melde fra, havde ellers fået det hele hen, med besøg hos sivgerfamilie, men nu bliver jeg nok nød til lige at koncentrere mig om det nye job, har også kun fri hver 3 lørdag!
Håber det lykkes næste gang!
Føl frygten
men gør det alligevel!!!
Så er der 24 der gerne vil med, skal du også med , se i indlæg 1 og hvem der kommer i 2
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Jeg vil gerne med.Glæder mig til at hilse på andre rokkere. Hilsen Fifi
Glæder mig til at hilse på dig
Herligt nu er vi 28, så der er stadigvæk plads til flere.
jeg er lige blevet færdig med endnu en varmestrik-hue - kan jeg tage mit færdige strik med den 25.??
hej hundeuld
har du set at du har skrevet gmm på 2 gange??
knus Minniesmor som glæder sig