Selvfølgelig ka; vi føls; Vi snakker lige sammen. Læser du ik` lokalsprøjten ( læs Stevnsbladet)? (:
Samu
![]() |
![]() |
|
Selvfølgelig ka; vi føls; Vi snakker lige sammen. Læser du ik` lokalsprøjten ( læs Stevnsbladet)? (:
Samu
Hiver lige den her frem, hvis der er nogen der skal have sat kryds i kalenderen.*223*
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Det var fint du lige hev den frem... jeg vil da gerne med!![]()
Spelsauen
varmestuestrikker
Du er på listen , så er vi 23 (uæa
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Ihh hvor spændende...og så er det kun 2 km væk
men men men jeg skal på skiferie om kommer dog hjem den 24 men alt afhængig af hvordan familien har det...så vil jeg da skrive det i kalænderen og kommer helt sikkert hvis jeg ikke er helt flad (og så skal jeg starte på ny arbejde om mandagen så det bliver en travl weekend)
Men det ville være SÅÅÅÅ hyggeligt at møde andre Rokkere - jeg er jo tilflyttet så kender ikke mange i området
Den før omtalte ost....den kan gå selv jeg så det sidst jeg var der
spændte hilsner
Susanne - som kun bor 2 km fra OLG markedet
Susanne
Mor til 4 dejlige unger
Jeg vil gerne med til OLG marked d.25.-1.
Vh SØSTER
Du skal være så velkommen..*217*
Det lydder spændende og kunne godt tænke mig at komme med, men det kommer lige an på økonomien til den tid så jeg vil gerne står på måske og hvil alle 50 pladser bliver optaget inden så er det helt ok.
Men tjekker lige op på det når vi nærmer os.
Marie![]()
Sig bare til , hvis der skulle komme 52 rykker vi rokker bare sammen, der er altid plads til en til..![]()