![]() |
![]() |
|
Forresten vil jeg lige sige tak for tipset jeg fik. Nåede lige at komme med på et Vivian Høxbro kursus her d. 29/3.
Domino for dovne...![]()
Spelsauen
varmestuestrikker
ja, så lykkedes det mig at gøre billederne mindre
Hundeuld og Mutti .......- Spelsauen, Fifi og ..............- Fnuggi, Samu og Spelsauen
tak for billede Dejligt at se dem![]()
Så har jeg været ude og hente alt det dejlige garn vi har fået fra de procenter vi fik ved købet.
Der er for 1350.- procenter og for 1000.- varmestuestrikkernes garnkurv indsamling..
o1-800.jpg o5-800.jpg
Vi har strømpe garn igen...
Her er et lille kig rundt i slaffaren land
o3-800.jpg o4-800.jpg
Den anden dag var der en der mangle stoppe garn, det kan fåes hos Søren for 5 kr pr stk.o2-800.jpg
Sidst redigeret af hundeuld : 04-05-2009 kl. 12:37
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
ojjjjj, jeg ville ikke kunne styre mig i sådan en butik !![]()
Lækkert med alt det strømpegarn, det kan blive til mange varme fusser til vinter.
![]()
Uha-da-da hvor meget garn.Er der garn til lidt større ting???
Pige/drengetrøjer f.eks?
Jeg har snart strikket alt mit eget garn op,det er mit bidrag til garnkassen.Der ligger stadig lidt garn fra garncentralen i posen,til huer/vanter,men det tænder mig ikke for tiden.
Jeg skrev for nogen tid siden,om Chenillegarn jeg gerne vil af med,er der slet ikke nogen der vil have det????
Merete
Hej Merete - også en Thomas mormor
Jeg har lige fået 8-10 nøgler blåt smartgarn i siloen. Det er så nyt at der ikke er fotograferet endnu. Jeg har også masser af bomuldgarn, og jeg kan godt skille dig af med chenillegarnet og putte det i siloen. Var det noget ? Jeg skal til Jannie i morgen aften men kan godt drible garnet op til dig. Det bliver ca. 18.15 ellers onsdag formiddag, som er kl. 11.00.
Hvor er det herligt i kan finde ud af det...
Jeg har lige kigget på alt garnet der er faktisk for 3000.- Søren kan ikke tælleTAK Søren.
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Der var godt nok gang i den dengang.![]()