Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Snor til knytning

  1. #1
    CrazyMe Gæst

    Snor til knytning

    Nu har jeg simpelthen søgt så mange steder, kan det virkelig passe at man kun kan knytte med nylonsnor, læder og bomuldssnor? Jeg har knyttet med nylon snor og er glad for det, men jeg synes det er svært at finde et ordentligt udvalg. Nogen der evt., kan hjælpe? :-)

  2. #2
    lis ai Gæst
    Du kan sådan set knytte med al snor. Det kommer jo an på hvad du skal bruge det til. Til armbånd bruger jeg vokset hørtråd og læder.
    Til vægophæng tørresnor. Og til nøgleringe knyttegarn, der findes i mange farver og ihverttilfælde to forskellige tykkelser.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Muresnor er også godt, det gir sig ikke.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Den med murersnor har jeg også været på. Det dur desværre bare ikke, hvis man vil lave lukninger til fx armbånd, hvor snor-enderne fra hver side trækkes igennem et lille, knyttet stykke. Men enderne kan fint smeltes.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvad med at gå ned til en skibs forretning, de må da have det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    musser Gæst
    se evt. hos lenes3d.dk hun har en masse til den slags hun viser også modeller på smykker.

    MVH Musser

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Jeg har købt noget snor (kan ikke huske hvad det hedder) i fiskeri afdelingen i kop og kande i nørresundby. Det kan sagtens bruges på den måde som du forklarer at du laver lukningen på. Og man kan få det i en del forskellige farver. :D

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •