Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: Jeg vender mine grå hjernceller, eksamensopgave

  1. #1
    Dorit Gæst

    Jeg vender mine grå hjernceller, eksamensopgave

    I morgen skal jeg aflevere en skriftlig projektbeskrivning af hvad jeg lave for eksamens arbejde , tidsperspektiv, matriale....pris osv.....

    intet problem i sig selv.....men jeg kan da bare ikke finde ud af hvad jeg vil lave og hvor stort.......

    jeg har da ellers nok af muligheder, da jeg maler i akvarell, olje, akryl, og osse på glas og porselæn.....men lige pludselig.....er hjernen helt tømt.....ak og ve.....det eneste krav er at det skal males.....ingen krav på hvordan, eller på hvad.....og så skal projektbeskrivelsen altså lige være inde i morgen.....

  2. #2
    OPR1 Gæst
    Jeg håber du klarer det

    Det er bare så svært når man skal være kreativ på kommando - inspirationen har det med et ende i det rene ingenting.
    Jeg kan ihvertfald ikke lave nogen form for billeder hvis jeg "skal" - det skal helst komme helt af sig selv

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du skal da selvfølgelig male på en trillebør Dorit (må man det?) - dekorere den i forårets tegn
    og Julemor

  4. #4
    Dorit Gæst

    nej det er lige nettop det

    det der med at lige producere et billed.....

    Ideer har jeg skam masser af......tænker at det kunne være sjovt at lave et mega mega stort billed af ex en del av en tulipan i kontraster og komplementfarver i olje...det kunne blive mega effekt fuldt.....
    jeg hade osse en tanke på en akvarell serie over universitets området....(det ville måske osse vække glæde hos mange....)
    og sidst men ikke mindst....bliver manden jo 40år her i huset....det kunne osse være sjovt at lave et portræt....og her er dit liv billed....altså med hans portræt og så vigtige element i hans liv....men om det skulle være ett spreller spreller i akryl eller tonet i akvarell....har hjernen ikke ikke arbejdet færdigt med.....

    nej nu skal jeg plyndre køleskabet på mad og se om det kan skabe struktur i hjernen.....

    nå men jeg har da fået opdateret hjemmesiden, vasket golv osv osv.....bare for jeg ikke kan finde ud af det andet......

  5. #5
    Dorit Gæst

    ih du frester "Søs"

    ha ha....ja det er ligefør den vil være nemmere at transportere ind til "city" ....pr bus *fnis*

    den bliver jeg vist afligevel nød til at lægge til alle de skøre men brugbare ideer jeg nok kommer til at lave en dag..... bare for at jeg har lyst til det !!!!!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Et billed om at skabe fred imellem mennesker , det ville jeg gerne se...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Dorit Gæst

    hmmmm så begavet er jeg vist heller ikke

    tror osse at det så handler om at acceptere hinandes kontraster......men at kunne formidle fred mellem mennesker tror jeg desværre ikke at jeg kan slå mig på brøstet og sige det kan jeg.....selv om jeg gerne ville............men i giver mig så meget dejlig inspiration.....og mon ikke denne tråd osse kan give mange af de andre som maler inspiration.......

    hvad med en af dine dejlige konkurancer.....under tema fred mellem mennensker......Hundeuld.....

    det kunne da være sjovt at se hvordan vi hver i sær tolker dette tema...

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Du kunne bare bruge en lille børnetrillebør, Dorit! Den fylder ikke så meget og den kan du bære i bussen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #9
    Nette Gæst
    Jeg tænker lidt abstrakt..... Langt de fleste kunstmalere, jeg kender til er mænd. Du maler og er ikke en mand. Set i lyset af, at det i går var kvindernes kampdag, kunne man så forestille sig, at du kunne male "ligestilling"?

    Nette

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Nåh hvad blev det til
    og Julemor

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •