-
3 vedhæftning(er)
kreativ53
Vil i se? I elsker jo billeder
Og mit sengetæppe, som jeg har hæklet for længe siden og er kommet i brug igen.
hjerter med sæbe i , dem har jeg lavet mange af, men de er ikke moderne mere billedet af hjerterne er lidt utydeligt, men når man trykker på det, er det mere klart.
Gardin til terassedøren, som jeg har hæklet for et par år siden.
Og som sædvanlig er de i forkert rækkefølge, men jeg lære det vel engang..
-
hundeuld
Jeg er da godt nok vildt imponeret.
Det der gardin .. hvor har du den opskrift fra ? Eller er det en du selv har lavet ?
-
anja
Ja det gardin foran døren er jeg da godt nok også vild med, flotte ting
-
olivia
ja, det gardin er helt skønt...
jeg har 2 stykker med engle på som min mor har hæklet til mig...men jeg har ikke noget vindue de passer til mere...og endnu har jeg ikke fundet den rette anvendelse for det...men det kommer nok...
og hjerterne...sådanne lavede jeg også engang...men de er da vist inn igen...ihvertfald hvidt/hvidt eller toniton..
nå...nu er det ishockey tid...jeg smutter..
-
kreativ53
tak, tak. Jeg har selv hæklet gardinet for nogle år siden, og er glad for det. Folk som går forbi ude foran kommenterer også det, når vi mødes. Dejligt. Jeg ved ikke om jeg har opskriften eller kan finde det. Jeg ønsker mig en scannner i fødselsdagsgave, så kan jeg scanne det, hvis jeg finder opskriften.
-
Galleri
Altså det gardin..................for syv søren hvor er det flot!!!!!
Jeg tror nu også at de små hjerter er in igen - jeg har set dem et par steder i hvide
-
huginnbrogaard
Det gardin er bare vildt smukt.
Du er da bare super dygtig til det med at hækle må man sige.
Og hjerterne er da søde
-
1 vedhæftning(er)
kreativ53
Hej vil i se min færdighæklet nederdel??
Jeg har tabt mine briller i Århus (F) og ledt efter dem, så det har taget noget tid at blive færdig. Jeg kan ikke læse opskrift og mønster uden opskrift Jeg har sat et skørt under, for at mønsteret bedre kan ses, og så vil jeg lave en snor/bælte til at komme igennem øverste række. Jeg er tilfreds med den. Den er i bomuldsgarn med hæklenål 3. Jeg skal lige have den skyllet op og glattet den.
Så skal jeg vist igang med en kaffetaske, da jeg har noget kauni garn ligget i brun/orange.
-
Ditmar
Den er flot!
Jeg tror, du skal beholde skørtet under - ellers viser den vist lidt rigeligt, hvad?
Jeg har lige knækket mine strikkebriller - jeg tog til hovedbanen og fandt nogle nye med det samme - selv om det er søndag.
-
Fine
Wauw....
jeg vil dog give Ditmar ret i, at du nok bør beholde skørtet indenunder
-
kreativ53
tak, tak, ja det synes jeg også....i opskriften er det en ung, tynd sild der har nederdelen på, og hun gar lyserød leggins under....det ser smart ud......jeg er ingen ung tynd sild, men det modsatte
-
eg
Roser dem kan ikke få for mange af - Flot.
Vi er nok nogle stykker som nærmere er en stor flot "Laks" (F)
- min mand vil hellere have laks end sild - så det passer.
-
Ditmar
kreativ53 skrev:
jeg er ingen ung tynd sild, men det modsatte
Og hvad er der så lige galt med at være en saftig, røget makrel, om jeg må spørge???
En anden makrel.
-
kreativ53
nej det har i ret i...flot laks eller røget makrel....lækkert
-
kreativ53
tak til jer allesammen, jeg indvier den på tirsdag, da skal jeg på susetur med min søster og mor....
-
kreativ53
Jeg er ikke så god til at sætte farver sammen, kan i være søde og fortælle mig, hvad farver jeg kan bruge til den grønne nederdel...please
-
kataja
hvad med noget råhvid det er lidt svært at se den rigtige farve på billedet eller noget svagt gult
-
avj
en bluse i samme farve som foret. hvis du laver flere forskellige for, så det kan udskiftes, kan du jo bruge mange forskellige farver.
-
Ditmar
Ville du turde en svag gammelrosa???
-
kreativ53
what???kan man det???jeg har flere bluser i gammelrosa....tør og tør (Å) jeg er jo farveforvirret i forvejen Jeg elsker alle farver, men har ikke øje for farvesammensætning, thi hi
-
Ditmar
Det kan være svært at vurdere på nettet, men med den rigtige grønne og den rigtige rosa, kan det være hammerflot.
-
Ulla P
Det er saft suse mig en flot nederdel.
Hvilket nr. hæklenål og hvilket garn og hvilken opskrift ... spørger endnu en laber makrel
-
linda
Ja du kan sagtens bruge gammel rosa til den.
Og min mand kan heldigvis også lide fisk, jeg er nok nærmest en havkat.
Skide flot nederdel.
-
Ulla P
Jeg må ha´ været træt, da jeg læste det, for der står jo "højt og tydeligt" hæklenål nr. 3.
Men mønsteret ... hvor har du fundet det?
Er det et mønster, du kan lægge til download?
I øvrigt - med lidt fingersnilde kan du jo kigge på dine somerbluser (farverne) og vælge nogle stykker ud - og tage dem med ned i en stofbutik og købe foerstof i matchende farve, du kan sy underskørt af - så har du pludselig osse flere nye todelte kjolesæt.
WOW den er altså vildt flot.
-
3 vedhæftning(er)
Dorthe
Har lavet det her til dig - måske det kan give dig en ide !
-
kreativ53
jeg siger tusinde tak til jer alle for alle roserne. jeg synes også selv, at den er flot. I må gerne få mønstret, meeen det er en HP opskrift jeg har købt, må vi det så????For mig gerne, så må i vente til jeg får en scanner den 15/7, så kan jeg scanne den ind til jer...
Tak Dorthe for de fine farveskemaer, så har jeg lidt, at gå efter.
Ulla tak for ideen med skørtet, god ide
-
the_dane
HÅber du havde en god indvielse af nederdelen
FARVESAMMENSÆTNING her er 2 gode sider til at se hvilke farver der er gode sammen:
www.colormatch.dk www.colorblender.com
Der kan du se hvilke farver der er gode sammen. God til at få ideer fra også.