Så begynder vi en ny tråd med at lave genbrug fra løber Vedhæftet fil 87193 til pude Vedhæftet fil 87194
Printable View
Så begynder vi en ny tråd med at lave genbrug fra løber Vedhæftet fil 87193 til pude Vedhæftet fil 87194
Så smart fundet på, og super flot ((O))
Så blev der lige en gave færdig 2 par sokker og et par halv handskerVedhæftet fil 87217 , så kan det komme af sted
Det ser godt ud
wow en flot farve
håber modtageren bliver glad for den
Fik lige det her sæt færdig håndledsvarmer og hue i en blandings garn alpaka og uld utroligt blødt,Vedhæftet fil 87299 det kommer til salg til fordel for varmestuestrikkerne.
Skal da også lige ligge min varmestuestrik Peru huer ind :)
4 par børen vanter Vedhæftet fil 87580 i forskelige størrelser er blevet færdig til varmestuestrik kassen i dag
de andre er lavet løbende
Hold nu op du er flittig (bdk
Du er så hurtig til at strikke, Hundeuld. Jeg kan slet ikke følge med. Men det er nogle søde og flotte ting, du laver.
Jeg bruger også flittigt de fingerløse vanter, jeg fik af dig (Drillenissen). De er så praktiske at have på inden i mine havehandsker, når jeg skal hente brænde ind. Så fryser jeg ikke om hænderne.
Super flotte peru huer
Så er jeg ved at være i bund med mit eget garn Vedhæftet fil 87655 et par store herre luffer og et par str 2-3 år
1 halstørklæde af mine rester her i husetVedhæftet fil 87664 alt sammen i varmestuestrik kassen
Vedhæftet fil 87757et par str 43-44 det er skimes ikke mine strikke pinde der er fut i lige for tiden :)
En UFO fra hoved depoter, der er kommet ind med reste garn, er nu blevet til en lille spencer ca ½ til 1 år
nederdelen var strikket , resten står mine pinde for .
Vedhæftet fil 87785
Når man sådan går rundt på depotet og ser alt det garn der er der i mange rigtig mange sorter, og noget har vi meget af så som hækle garn til lyseduge osv. det må vi også finde ud af at bruge til noget brugbart, så første forsøg 1 tråd acryl ( nissegarn ) og 1 tråd hækle garn er der kommet dette sjal ud af Vedhæftet fil 87821 jeg tager det med til Bramming så kan i prøve om i også syntes det er en god ide.
Ud af 230 gram strømpe garn har fået disse 3 par str. 43-42-40 Vedhæftet fil 87865
Vedhæftet fil 87909str 41 er blevet færdig, der var lidt mere turkis farvet garn til den ene sok, valgte at bruge det, det ses jo ikke i skoen.((O))
Hold nu op hvor er du altså flittig (bdk
Jeg vil i bund med alle mine strømpegarns rester, syntes ikke bare jeg kan bede andre om at få noget ud af dem. (R)
Så jeg har hentet hvide og rå hvide rester af strømpegarn på hoved depotet + jeg kiggede i krisecentrenes strømpe kasser, det mangle lidt strømper fra 33 til 38 og se nu hvad der indtil videre er kommet ud af det.
Vedhæftet fil 88084 str 33- 2 rester brugt her
Vedhæftet fil 88085 str. 35 - 2 rester brugt her
Vedhæftet fil 88086 str. 33 - 2 rester brugt her
Vedhæftet fil 88087 str. 35 - 3 rester brugt her , det er 2 forskellige hvide farver
Vedhæftet fil 88088 str. 41 - 4 rester brugt til dem
Vedhæftet fil 88089 str. 43 - 12 rester blev der brugt her
Så over i strømpe kassen på depotet med dem
Dejligt at kigge med herinde hundeuld *789*
Og hvor er du god til at få brugt strømpegarnsresterne på en god måde ((O))
Kald mig bare Reste-Tosse
meeen der ER altså en særlig charme over dine reste sokker (39)
Tak skal i have, jeg er i gang med flere :)
Så er der lidt nyt igen
Vedhæftet fil 88202 2 par strømper str. 42 og 43
Vedhæftet fil 88203 det her sjal er lavet af rigtig rigtig mange rester, jeg gør det at jeg lægger alle mine små rester i en pose. og så begynder jeg bare at strikke når der er ca 1 kg., der blev hæftet 41 ender. Sjalet kommer i kassen til varmestuestrik.dk *306
Opskriften er her http://varmestuestrik-vest.dk/varmes...202/index.html
Lidt strømper Vedhæftet fil 88259 resterne forsvinder lige så stille, uha hvor jeg glæder mig til at skulle køber nyt garn engang om 10 år :)
Et reste sjal er blevet færdigt, her er ikke hæftet ender eller strakt ud, det skal nemlig indgå i et foredrag.
Vedhæftet fil 88265 der er gået 350 gram ril det på pind 5½
Dejlige "reste-ting" du laver
Ja rester kan bruges til meget og vi har masser af reste garn, så det er bare om at finde på ideer.
Så kommer der bare et pang sjal igen af rester Vedhæftet fil 88381 og her har jeg vasket det Vedhæftet fil 88382 så de forskellige garn kan " falde" ind i hinanden.
De er så flotte dine restesjaler - og et skønt arbejde at sidde med ((O))
Det er kun fantasien, der sætter grænser for, hvad vi laver af garn, hvordan vi laver det og hvilke farver vi bruger.
Ja så var der lidt garn i over skud og det skulle også bruges.
Vedhæftet fil 88392 Vedhæftet fil 88393 Vedhæftet fil 88394 Vedhæftet fil 88395
Slog bare nogle masker op og det blev der så denne hue ud af som sættes sammen med sjalet til et sæt. Lad være med at spørge hvad jeg har lavet, aner det næsten ikke
Den kan da kandidere til månedens hue :-)
Hvor er den smart - næste model må du lave med hvide bånd, så bliver det en rigtig Danmarkshue *120*
Vi har ikke månedens hue mere, i denne måned bliver det året hue en lodtrækning imellem dem der har vundet ((O))
Du siger noget missemor :)
Her fik jeg lige hæftet et par ender på et par luffer Vedhæftet fil 88463 igen brugte rester.*172*
Lidt der er færdig i dag den 28-7-17
Har vist glemt at få lagt noget ind her
Og så er spenceren/ vesten vasket ud og der er kommet knapper i .Vedhæftet fil 89305
Fik lige lavet en pyntekrave Vedhæftet fil 89337ville man sige da jeg var barn i 1948 ; men jeg vil nok sige en savlekrave :) den er ikke syet fast så kan moderen selv bestemme hvordan den skal bruges.
Hvor er det fint - og så er det jeg er nysgerrig - fandt du det skønne sæt på depotet (x)
Næ og vi ledte mega meget efter det, det sæt er og bliver væk åbenbart, hvordan og hvor det er sket det må guderne vide.(Å) mega trels når man nu har været i god tid med det.
Så er der blevet taget billedet til jagt pandebåndet Vedhæftet fil 89386 Vedhæftet fil 89387 nu skal der så laves opskrift færdig som skal sælges til fordel for varmestuestrik.dk
Lidt til hænderne i varmestuestrikker kassenVedhæftet fil 89580 og lige 4 par mereVedhæftet fil 89599
Så blev der lige 3 par luffer mere færdig 2 voksne 1 barn
1 nissehue
Så er der lidt mere der er blevet færdig fra min hånd. Vedhæftet fil 89695 Vedhæftet fil 89696 Vedhæftet fil 89697
lidt flere den 23-12-17 Vedhæftet fil 89729 Vedhæftet fil 89730 Vedhæftet fil 89732
Nu skal der så laves en rokken.dk/varmestuestrik.dk opskrift som vi frit kan lægge ud.(57)