er der nogen som kender den her side http://www.bwear.se/
Printable View
er der nogen som kender den her side http://www.bwear.se/
så fik jeg bestilt et bh-kit, så i næste uge måske
Det glæder jeg mig til at følge, for der må da kunne spares en del penge ved at gøre det selv.
Jeg følger også interesseret med - siden ser spændende ud ((O)) Jeg har aldrig prøvet at sy bh selv, men kunne godt fristes...
jeg ved ikke om man kan spare noget, hvis man regner tiden ud, men nu har jeg set nogle i facebook gruppen nåleøjet https://www.facebook.com/groups/197744880352256/ der syr dem selv og så tænkte jeg nu skal det være.
Det må jeg ind og se, så jeg har tilmeldt mig ((O))
så kom pakken - det gik også hurtigt. Her er hvad den indeholder
Vedhæftet fil 81363
Det bliverspændende at se det færdige resultat.
Og at høre om det er til at have med at gøre.
Hold da fest der er noget at holde rede på.. rigtig god arbejdes lyst(ers)
så sker det
mønstret
Vedhæftet fil 81374
alle dele
Vedhæftet fil 81377
mønstret lagt på stoffet
Vedhæftet fil 81375
så skal det hele bare syes sammen
Vedhæftet fil 81376
Vi får den vel at se i brug?
Hvordan er stoffet at arbejde med?
jeg har kun klippet det indtil videre men det virker rart at skulle sy i, jeg havde lidt svært med at få det sidste mønster til at være på stoffet, så det fulgte tråd retningen. Jeg har lige noget mere der skal klippes inden jeg går i gang med at sy.
ja, ja første kæmpe brøler, jeg kunne ikke forstå, at den var så stor*mae* - godt nok har jeg en stor barm, meeeenn det her slog sgu alle(R). Jeg samlede delene med knappenål, nej- hvor fanden det er jo engelske må(Å)l jeg har taget for at være danske - at finde den rigtige størrelse i dansk, så blev den lidt mindre((O)). Så til klipper vi lige delene igen.
Gud ske lov for du ikke havde klippet dem i italienske mål :)
hvor store er de da?
Meget små tænk på sko str.
Så blev den færdig - men jeg skulle nok have holdt mig til den første størrelse, den er meget anderledes i modellen end dem jeg har købt færdigt. Nå, men der er ikke noget der er så galt, at det ikke er godt for noget andet.
Jeg vil sy den største op i stof, så kan man bedre tilrette den, inden man klipper den i det endelige stof. Måske vil jeg sprætte den her op engang og så tilpasse den til en passende størrelse.
Så hvis nogen sidder der ude og tænker det gad jeg godt prøve, så kan i bestille dem hos hende her www.bwear.se/ hun sender pakken hurtig.
Det ser godt ud - og når du får lavet et godt grundmønster bliver det sjovere og lettere at gå til ((O))
Det ser yderst proff ud. *107*
Hvor er den fin :) .. Jeg har været på kursus i at sy undertøj (og skal igen i januar), og der bliver der gået mere op i strækretningen, end i trådretningen :D
Har du købt den str mønster, som du bruger i dansk bh str?
ja det har jeg, der er så vidt jeg husker 4 forskellige størrelser man skal vælge imellem www.bwear.se/
Sådan Vinni den slap du sørma godt fra SUPER
Så har jeg fået tilpasset mit mønster så meget at de bh der bliver syet er rigtig gode at gå med.
Vedhæftet fil 87049Vedhæftet fil 87050Vedhæftet fil 87051Vedhæftet fil 87052Vedhæftet fil 87053
De ser yderst professionelle ud.
Hold da op, du er hurtig kommet efter det.. kunne vi ikke lige se det med "kød" på ((O))
så blev der lige 2 mere færdige guldmodellen er mest for sjov jeg ved ikke lige hvordan stoffet er at have på Vedhæftet fil 87142 og Vedhæftet fil 87143
Du gir den bare hvor ser det godt ud; men det er et pille arbejde.
Det er kun et pillearbejde når man har syet forkert, det er faktisk rigtig hyggeligt og skønt, at man kan sy sin egen bh.
Her kommer der en jule hilsen fra Reden i Aarhus.
Vedhæftet fil 87157 Vedhæftet fil 87158
så kom der lige en bh mere Vedhæftet fil 87243 stoffet er købt hos www.Sewy.de
Hvor ville jeg ønske jeg kunne sy mine selv, syntes aldrig dem jeg køber sidder ordentlig. *107*
det er du så ikke ene om det problem, prøv da at køb hos et bh kit hos dem her, det gjorde jeg www.bwear.se og så gik jeg ellers igang syede 7 eller 8 prøvemodeller i noget jerseystof først inden jeg fik mønstret tilrettet man kan også tage et dag eller weekend kursus, men det er så ikke lige mig.
Jeg skal jo så bare ud og købe en symaskine også ...(ers)
nå, det troede jeg du havde
Næ har haft 4 men nu syntes jeg ikke jeg ville købe en ny, jeg brugte den ikke ret meget
min julerøde model Vedhæftet fil 87297
så er der en blå model færdig Vedhæftet fil 87328
er der ikke andre herinde, der syer deres egne bh'er?
Har du nogen sinde prøvet at sy en BH der kan lukkes foran..