Halsrør i armstrik med mit Navajo spundet designer garn... Tak for linket Bente (z)
http://www.handimania.com/knit/30-mi...ity-scarf.html
Sjal i mit hjemmespundet Wensleydale lokker
Nederst til venstre hue med skæg
Printable View
Halsrør i armstrik med mit Navajo spundet designer garn... Tak for linket Bente (z)
http://www.handimania.com/knit/30-mi...ity-scarf.html
Sjal i mit hjemmespundet Wensleydale lokker
Nederst til venstre hue med skæg
Ej det ser godt ud, hvor meget vejer sådan et hals rør ?
(6) det som du har lavet
takker..Mit vejer ca 290 gram..superfedt at have på, har lige hundeluftet det..meget behageligt..det er merino og færdiggarn jeg har spundet sammen i Navajotvinding
Dreambird.. Så mangler jeg bare 2 mereVedhæftet fil 78647
det er da godt nok det smukkeste jeg har set længe, hvilge farver, smuk , smukker, smukkest ja aller smuuuukkeste.
Enig, fantastisk flot farvespil ((O))
Heddi har du brugt nyt nøgle ved hver farve, eller er det sådan. Men flot flot og dejlige farver,
Super lækre farver du har lavet din dreambird i....er det kauni garn du har lavet den i?
Superflot Dreambird. (qwe
Jeg blev godt nok lun om hjertet og fik smil på læben da jeg læste dit indlæg..tusinde tak*131*
Tak til i andre oxo*307*
Ja det er Kauni, regnbue-garn.. så behøver man ikke skifte farver ved hver fjer.. mange har lavet ensfarvet fjer i deres Dreambird..det ser oxo smukt ud
Til bundfarven er det acryl garn fra Taa-too
Dåse clips nøgleringeVedhæftet fil 78908
Vedhæftet fil 78999
Dåseclips armbånd
Hvor er de fantastisk flotte ((O))
Takker..børnebørne elsker dem ..de har været med til at samle nogle af clipsene..og selvfølgelig skulle deres 2 bedste venner oxo have et hver i børnehaven*120*
Ja, de er flotte.
Du har da godt nok gang i de dåse clips ((O)) de små armbånd er det elastik du har brugt som bånd.
Takker begge (H)
Det er plastik snore fra netto.. på tilbud denne uge... og de er lidt elastiske.... passende til armbånd
Mit stolte barnebarn med taske og armbånd af dåseclips samt æggeholdere og frisklagte ægVedhæftet fil 79048Vedhæftet fil 79049
Ej en rigtig lille dame *120* hun ser stolt ud. Den der med æggeholderne god ide kan hurtig laves hvis man bliver mange.
Sikke nogle fantastiske ting du har fået lavet ((O))
Den lille dame er da bare noget af det smarteste jeg længe har set (awd
Og dine æggeholdere er bare (qwe
Hvor er du bare god til at hitte på *107*
Æggebægre er ret sjove, og den unge dame er klædt på til bytur med smart taske (bdk
Det er da godt nok flotte ting du får lavet af dåseclips
Alle dine ting er søde.
Ja, det er utroligt, hvad man kan lave med de små dåseclips.
Tak skal i have(k)
Vedhæftet fil 79077så røg der lige et slips af fadet med dåseclips
Jamen hvorfor ikke et mønster du har fundet på nettet ?
Nej ..modellen er min egen..
jeg baksede længe med slipset..kors det drillede..måtte tage op rigtig mange gange
Jeg er ikke helt tilfreds med det med udfaldet endnu..
Dette slips er vævet med stofgarn
Du får godt nok mange fine og sjove ting ud af dåsetabsene *107*
Tak Inge k .. Ja der er mange muligheder med de dimser
2 tasker af dåseclips , Ugletasken har dåsebunde som øjne . Hjertet på lynlåsen Vedhæftet fil 79284Vedhæftet fil 79283Vedhæftet fil 79282er 2 tabs som er hæklet sammen
(bdk(bdk Alså hvor er du bare s.... god til at hitte på med de dåse clips....ugletaske og slips....dyb *107*
Hold fast hvor er det bare flot!!! Fantastisk fundet på....*107*
Du er da helt mere end almindelig kreativ.
Respekt.
Kan man bestille en taske?
Du er ikke bare god men genial...
Tak til alle kommentarerne*307*
Karin larsen: ikke pt
Minon hue fra filmen "grusomme Mig" den er et hit hos barnebarnet, men osse hos min lillebror på 44 år (31)
En sort dåsetaske hæklet med nylonsnor som er lidt tyndere end de tidligere taskers, det giver et anderledes mønster
Vedhæftet fil 79450Vedhæftet fil 79451Vedhæftet fil 79452Vedhæftet fil 79453
Hvor er den flot den taske , hvordan er det med hanken glider den let ned. Super hue...
Du er ikke mindre end fantastisk med den kreativitet du er udstyret med. Respekt!
Hold fast nogle fantastiske ting du laver (bdk
Endnu en (6) taske.....huen er nu ikke lige min smag, men det er et pænt srykke arbejde du har lavet *107*