Ja så er der ved at komme gang i pindene igen hos mig*120*
Jeg har fået hæftet ender på sokkerne Vedhæftet fil 77867der har ligget lang tid og de 2 klude er lavet de sidste par dageVedhæftet fil 77868
Printable View
Ja så er der ved at komme gang i pindene igen hos mig*120*
Jeg har fået hæftet ender på sokkerne Vedhæftet fil 77867der har ligget lang tid og de 2 klude er lavet de sidste par dageVedhæftet fil 77868
Fine ting du og har laget. :)
Det er ikke meget jeg får lavet men lidt er bedre end ingen ting Vedhæftet fil 78313 de store nr af strikkepinde har været igang og alt går til varmestuestrik(H)
Som hundeuld skriver her så har jeg været på hendes private garnlager over i hendes spindeværksted*120* og tog mig den frihed at finde 4 nøgler strømpegarn frem og om ikke hun har lavet 2014 strømperne færdig TAK kone*131* Vedhæftet fil 78881
Jamen du har jo selv lagt dem ind Jens fint ..
Jeg har altid et håndarbejde liggende på depotet, for man skal jo ikke sidde med tomme hænder når der drikkes kaffe *123456*
Her er der en hue blevet færdig spørg for gud skyld ikke om opskriften , der er ingen, det er bare sådan slå 4 luft masker op og så derud af.
Lidt sker der da både det der ikke blev så godt dårlige og gode Vedhæftet fil 79131 jeg er ved rydde op i mit eget strømpegarn.
Så blev der lige 2 par strømper i glade farver færdig Vedhæftet fil 79276
Lige 2 par til Vedhæftet fil 79409 og lige om 3 par mere sås skal der laves noget andet.*120*
Jo :-)
Jeg har strikket op til flere par i disse farver..de store knægte har en periode hvor de ikke mente de kunne bruge andet.
Så skønne sokker du får af hænderne (bdk
Så får Marius sammen med hans farfar bi strømper Vedhæftet fil 79494som de kan have på når de skal på Bigården på Fanø og missemor har lavet en lille bi til at have i hånden
Et par pøjerter blev færdig Vedhæftet fil 79501og de er allerede på vej hen til et dejligt menneske.
Og her kan i sige goddag til dukke Dorte Vedhæftet fil 79502 med hendes nye kjole og vest og der er også små trusser under kjolen
Hvor er dukke Dorte blevet fin......Julle spørger, om jeg også kan lave sådan noget, så jeg må vel have gang i pindende og trylle noget dukketøj frem til hende.
Bare klø på ((O)) og lad os se hvad du får lavet.
Dukke Dorte ser SÅ indbydende ud i sin fine kjole - hun skal nok gøre en lille dukkemor glad.
Ja lidt bliver da lavet ind imellem Vedhæftet fil 79923 men lidt har da også ret *120*
Og uha koooom da vist til at købe noget garn i går Vedhæftet fil 79925 det får lov til at ligge, skal have ryddet ud i rester først.
Skønne farver der er på de sokker du har lavet ((O))
Den der med at der smutter noget garn med hjem sker sørme også for mig, men der er langt imellem i øjeblikket. jeg skal nemlig have udrydet noget af alt det garn jeg har liggende.
Jeg klapper mig selv på ryggen fik sørme rest strømperne færdig Vedhæftet fil 79969 inden jeg gik igang med det nye garn, nok fordi jeg havde begge hold strømpe pinde igang med de her strømper *120* der er brugt 9 rester.
Det er sørma længe siden jeg har lavet grydelapper men idag blev der lavet et dobbelt par og medfølge klud af rest garnet Vedhæftet fil 80171
Strømperne blev færdig i sidste uge
Det er ikke meget der bliver lavet lige fortiden til varmestuestrikVedhæftet fil 80327Vedhæftet fil 80328 men det der bliver arbejdet med kommer varmestuestrik til gode på sigt for jeg har taget en beslutning og nu bliver det gjort.
Det går nok an at være lidt sløv med strikkepindene - i denne varme. Når først du kommer i gang plejer det jo at gå stærkt *306
Fine luffer og tørklæde du alligevel har fået lavet ((O))
Så er de sat op på række og geled Vedhæftet fil 80501 der er slået op til flere.
Her kan man købe garnet det er super lækkert og prisen kan alle være med til . ADVARSEL lad være med at tro du bare kan rive det over når du er færdig, der skal saks til, det er 8 trådet. En anden ting det bliver faktisk bare bedre af at blive vasket.
Nu er det vist på tide at få set denne bunke Vedhæftet fil 80713efter og få hæftet ender, lad os se hvad den indeholder i morgen.
Så blev der rodet op i bunken og enderne er hæftet Vedhæftet fil 80737 roen er genopretttet ved sofa bordet *120*
Lidt mere fra mine pinde Vedhæftet fil 80801 Vedhæftet fil 80802 hvorfor billederne er taget sådan ? Vedhæftet fil 80802Det er rart med billeder at vælge imellem når der laves hjemmeside, så hvis i har lyst så gør det endelig.
Godt at du fik genoprettet roen ved sofabordet.
Her arbejdes der også på at få færdigjort nogle projekter ((O))
Smut sagde det *306
Er det en særlig slags garn, der siger 'smut'?...jeg mener, man kan få garn med aloe vera, mælk og soja i (Å)
Garn med lyd i - så kan de andre høre at vi bestiller noget *120*
Nå, spøg til side - strømperne ser dejlige ud!
Ja ja da og her har der været olie på pindene ((O))
Tror helt ærligt, at du har nogle andre pinde end mig - er det dem af ben eller noget? *120*(bdk
Ikke til det jeg har lavet her, det er rosentræ.. men jeg behøver ikke tænke her, det er bare om at komme derud af samtidig med at se lidt nyheder osv.
Ja, man kunne have en mistanke om at der sidder en lille vindreven motor på hundeulds pinde *120*
Ha ha den var god Cubik ((O)) her er det der er blevet færdig på det sidste, fik mig lige taget sammen og fik hæftet ender, så man kan se sofabordet igen.
Uhaa det er jo farligt, så kan man jo se farven på bordpladen og tørre stø af *120*
Lige netop ;men det er rart engang imellem at få bund i det og taget det med på depotet.
Så blev det her færdig, tror snart jeg har fået strikket det op jeg har haft liggende i diverse hjørner
Vi går ind for uni sex *120* i varmestue regi; men bare vent der er 2 huer på vej fra bunden af restegarn, de skal nok få øjnene op ((O))
Værsgo her er der power på Vedhæftet fil 81352 så er den plasticpose brugt op, vi går straks videre til den næste.*306
Næ men slå 3 masker op tag ud på hver anden pind ved på hver side af midte masken, bliv ved med det til der er 21 masker på pinden- strik 1 til.
strik nu den ene ørelap på en rundpind slå 8 masker op strik den anden lap på rundpinden .slå derefter 30 masker op og strik rundt ca 12 cm.
Begynd at lukke af ved hver 10 maske
strik 3 omgange
luk så af ved hver 9 maske osv.
indtil der er 8 masker tilbage som lukkes ved der trækkes en tråd igennem
Når jeg begynder indtagningerne tager jeg maskerne over på et par strømpe pinde.
Så er der lavet en opskrift af missemor, værse god og tag den hvis i har lyst
Så blev der lige et par luffer færdig