Ja jeg er igang med at lege *120*
Vedhæftet fil 74022Hvad er det mon jeg skal lave ((O))forsættelse følger
Printable View
Ja jeg er igang med at lege *120*
Vedhæftet fil 74022Hvad er det mon jeg skal lave ((O))forsættelse følger
Det ved jeg, fru lærer.....det er fingervarmere (31)
Uha det kan de godt bruges til *120*men det er nu en anden top de skal varme for huer er det.
Det ligner æggevarmere - har ikke tal på hvor mange jeg lavede i mine barndomsår, både strikkede, hæklede og syede i filt.
Na, det havde jeg regnet ud.......jeg vil nøjes med at sige....boook, bok, bok, æææg
Er det dukkehuer?
Er det til en vinflaske ??
eller vll du til at lege med Vedhæftet fil 74040
Gode svar og ja det er huer men til hvad ? Nu kommer der ikke mere lige nu for den står på foredrag og hyggestund hele dagen idag. *101*
Så blev der lige 2 ting mere færdig Vedhæftet fil 74092 der arbejdes videre(H)
Hm huer og halstørklæder? Hvem eller hvad er det der skal klædes varmt på? Det må være 2 små frossenpinde, da foråret nu endelig er kommet *210*
Lidt mere indkøb Vedhæftet fil 74138til det der skal ske *120*
Hmmmm, er helt blank.....(x) (Å) (x)
Ja så fik i ikke enkel billeder for nu er den færdig Vedhæftet fil 74197
Den skal pedel Freddy have af varmestuestrikkerne ved sin afgang fra Højbyskole på tirsdag den 30-4 hvor Helle - Jens og jeg skal til afskedes reception på skolen.
Vi har pyntet hanken med sikringer som nogen jo ved, så sprang sikringeren som om det var en leg i begyndelsen vi var på depotet og hver gang måtte Freddy igang med at sætte nye i , så det er sådan en lidt specile hilsen til ham.
Bedstemor har lavet kortet der er sat ved.
Huerne og halstørklæderne tror jeg nok fortæller hvor det hele kommer fra.
Nøjj hvor er det en fin gave - du kan lige det der med at hitte på!
*107*
(qwe (z) (bdk det er da en genial gave (z)
Fantastisk afskedsgave! : )
Jeg ville godt se hans ansigtsudtryk når han får den gave *120*
Det er (qwe godt fundet på.