Nord- og Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013
Jeg har fået tilsagn om at låne forsamlingssalen på
Grønbjerg Friskole, 6971 Spjald lørdag 7. september
og vi har åbent fra kl. 12-14
vtj kommer med rokkens bøger og hakkenåle (beløbet går til indkøb af strømpegarn)
Man kan købe vtjs egen hakkebog, desuden kan man prøve at hakke og der vi også kunne ses og mærkes på diverse hakkede ting.
vtj har også nogle håndmalet porcelænsnisser og julekugler med, som gerne vil finde et nyt hjem.
Meld dig til vtj eller mig på pb, hvis du vil hjælpe til at vi får en god dag. Man behøver ikke være varmestuestrikker. se nærmere i indlæg 30 i denne tråd
Hvem kommer og hjælper på dagen:
vtj og Ivan
IngeK og Kaj
Inger K du skrev du havde en ide hvis det kunne være hos dig
for min skyld må det gerne være hos dig. Så skal vi lige finde en dato måske vi skal tage Lørdag den 7. september så bliver det et fælles Rokkearrangement over hele landet.
Når vi nærmer os dagen kan det være der er flere fra jeres område som vil være med, så kan du måske få kørelejlighed.
Jeg kan da godt røbe at man kan købe Rokkens bøger.
Jeg vil også være der med min hakkebog ( og hakkepinde man kan købe) og nogle hakketing og skulle der være nogen, som gerne vil prøve at hakke så kan det også lade sig gøre.
Så det er bare med at møde op med alle jeres strømper.
super godt(qwe Inge K måske skulle du skrive det i det første indlæg så er det nemmer at finde og der kan vi jo så skrive hvad det er der vil foregå, bl.a de bøger man kan købe og jeg giver gerne undervisning i hakning.
Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013
Vi har endnu strømpegarn på lager, så hvis nogen skal have garn eller vil aflevere strik, så kan man også gøre det den dag. Jeg skal bare lige vide et par dage før, om jeg skal tage garn med og til hvem. Så kan jeg pakke det i poser med navn på.
ja, men jeg kan ikke alene nå at at strikke af alt det garn.
det ved jeg godt Inge. Anne Zakariassen har hentet til Birthe og så fik hun lige 10 ngl. med til sig selv, så hun kunne strikke strømper til slangen. Men der er stadig væk garnnøgler tilbage.
Kunne vi ikke lave et indlæg på Facebook at vi laver en slange på Grønbjerg friskole så kan dem der ikke er medlem af rokken se det og måske kunne der være nogen der ville strikke strømper for til den dag.
Det vil vi gøre, men jeg synes vi mangler nogen udmeldinger fra strikkerne om de kommer og giver en hånd med eller det kun er Inge K og mig med vores påhæng der kommer.
Jeg ved godt der er et stykke tid endnu til dagen kommer. Men for arrangørerne vil det være dejligt, om de vidste lidt mere om hvor mange hjælpere der måske kommer.
Inge K jeg tror du skal lægge den her i det første indlæg ellers bliver den bare væk når nu de alle sammen begynder at skrive indlæg (R)Meld dig til vtj eller mig på pb, hvis du vil hjælpe til at vi får en god dag. Man behøver ikke være varmestuestrikker.
Hvis nogen skulle få lyst til at strikke strømper til vores slange så har jeg strømpegarn på lager.
Er der slet ikke nogen der har nogle ideer til dagen eller måske noget håndarbejde de vil vise frem på dagen, hvis der er så send en pb til Inge eller mig.
En Ide: Man kunne måske lave en konkurrence - gæt hvor mange meter slangen er og den der kommer nærmest har vundet. Jeg donere gerne en hakkebog eller måske kunne vi donere en rokkebog.
så håber jeg du kan komme for jeg vil gerne se hvad nålebinding er.
Jeg tager nogle porcelænsnisse med som jeg har malet, så kan det være de kan skifte ejer*120*
Det lyder godt at du vil strikke strømper til os, så skal vi lige have fundet ud af hvordan vi får dem frem til os. Jeg har en søster i Åbyen Susanne Toft Jensen hun er også her på rokken som kan tage imod dem. og så kan jeg jo aflægge hende et visit til sommer.