-
2 vedhæftning(er)
Har ikke malet læææænge
men fik et flip i går, har længe ønsket mig et STORT maleri på min store væg, syntes ikke det i 80 x 80 lige skulle hænge der mere, så lavede dette i 100 x 150 så det fik noget størrelse.
Vær bare ærlige jeg kan ta´´ det, det er jo smag og behag.
Lyset driller enormt på billedet og man kan desværre ikke se alle detaljerne... og hvor stort det egentligt er ( det hele driller hehe!!! :-))
-
Umidelbart virker det meget neutralt, men det kan jo være lyset der snyder.
Jeg tror lidt kontrast farve i vil gøre det meget mere tiltrækkende.
-
Jeg tror at jeg ville irritere mig over at der "mangler" noget på midten efterhånden, men som du siger - smag og behag (:)
Ellers kan jeg ret godt lide stilen (:)
-
Har ikke malet læææænge
Jeg savner lidt farve, måske i midten. Især når din sofa er beigefarvet. Så må der godt være lidt kapang på billedet. Ellers kan jeg godt lide de brunlige farver. Prøv at male med din yndlingsfarve i midten.
-
jeg kan godt lide det som det er .... (H)
-
ja, jeg er også helt vild med det, det er så dejligt enkelt. meget flot(xyk)
-
Jeg syntes der er en dejlig ro og hamonie i det billed, utrolig beroligende..
-
jeg synes at det er rigtig flot som det er (bdk
-
Dejligt beroligende maleri.
-
Jeg synes det er meget meget flot, men som nogle af de andre siger, så føler jeg også at der mangler et eller andet i midten.
På mig virker det som om billedet er delt i to og det er lidt synd for så stort et lærred.
Men farverne og stilen er fantastisk!
-
Jeg har kigget på det flere gange og synes det er pragtfuldt! Jeg ser en dybde i det i midten, som understreges af de to yderpunkter. Får mig til at tænke lidt i retning af en sø uden at jeg kan sige hvorfor. (qwe
-
takker mange gange for jeres meninger, ved godt hvad I mener med det i midten, men det man ikke kan se på billedet er, at der faktisk er en smule lyseblåt i det og så er det grundet med spartel, så selve bunden er meget grov og krakkeleret, med forskellige farver som gemmer sig i huller og sprækker.
Plejer normalt at " fylde " lærredet ud, men denne gang skulle der prøves noget andet og noget der virkede mere roligt(:)
Maleriet kommer desværre heller ikke rigtigt til sin ret på billedet, da det snyder meget med lyset og faktisk er en smule mørkere end det lige ser ud og så kan man også bedre se de forskellige effekter ( også i midten(:))
-
Dejligt billede.Heldigvis har vi forskellig smag, det med farverne kommer jo også an på, hvordan der ellers ser ud i stuen...fx brune puder i sofaen, som spiller op til netop dét billede. Godt du kom i gang igen.