Den er smart lavet og kan laves af alle.
http://www.stickbaer.de/product_info...roducts_id=748
Printable View
Den er smart lavet og kan laves af alle.
http://www.stickbaer.de/product_info...roducts_id=748
Den er også smart, men er der nogle der kan oversætte den til dansk ??
Jeg er ikke så god til tysk.
Marianne
Den fåes også på engelsk. Der er altid trin for trin vejledning med, så man behøver faktisk ikke nogen oversættelse.
Har lige været inde og kigge på den.
Der findes mønster på det hele og en trin for trin vejledning, så det kan ikke være lettere. Jeg kan heller ikke et ord tysk.
(Å)er svaret når jeg kommer ind på siden
hvor kan jeg se dette produkt hende?
mvh rie randers
Du skal købe det først. Hvis alle kan gå ind og se det, behøver de jo ikke sælge det. koster ca. 38 kr.
*141*
undskyld
men jeg vil gerne se et billede af hvad det er man kan købe
Ja det kan jeg ikke gøre noget ved. Man må jo købe et for at se hvordan deres mønstre er, for det er den samme fremgangs måde i alle mønstre. 38 kr. er jo ikke en herregård.
Copyright:
Du darfst mit meinen Stickmustern verzierte Teile verkaufen und verschenken, aber Du darfst NICHT meine Stickdateien verkaufen oder anderweitig weitergeben.
Vielen Dank
Tatjana Hobrlant
Stick-Bär
Prøv at trykke på linket igen ries. En overgang igår, var det heller ikke muligt for mig at se, hvad det gik ud på.
Inger, jeg tror du har misforstået bubbihund - det er selv linket der ikke virkede, for self'lgelig skal man kunne se et billede, inden man evt. vælger at købe et mønster ..
Tror det virker i dag, som Zep skriver, jeg kunne i hvertfald se det :)
Kan i have en super dag
ok (x)det melder histiorien jo ikke noget om. Jeg svarede på det der stod og det er jo ligsom med en sms, man skal tænke sig til resten(R).
Hovsa, det samme indlæg blev postet to gange.
Ahaaa...ja, nu er det jo bedre, nu hvor linket virker. For selvfølgelig må man da dele et foto af hvordan en ting ser ud. Det er jo (selvfølgelig) selve opskriften man ikke må dele. - Og det var jo ikke dét ries bad om - blot om et foto, så man ikke købte "katten i sækken".
Så du har helt sikkert ikke fået læst beskeden ordentligt...den var nemlig ikke til at misforstå, som sms'er ofte er. Så du behøvede skam ikke tænke dig til noget som helst.
Men de fleste sælgere ELSKER da, når man deler billeder af deres design, for det øger jo salget. Simpel og billig reklame ((O))
Så burde der jo stå at linket var ude af drift. Sætter ikke flere links ind, så er vi ovre det problem med forkerte svar.