Hej
Her er nogle smykker jeg har lavet.
Hilsen karina
Printable View
Hej
Her er nogle smykker jeg har lavet.
Hilsen karina
Hold da op !! det er godt nok nogle smukke ting du der har fået lavet. Jeg ka' især godt lide de grønne øreringe med sommerfugle. Hvor lang tid ta'r det dig at lave et sæt smykker ?? og hvor lang tid har du brugt på at lave de øreringe, som der er vist billede af herinde ??
Hej Jenny
Det er et svært spørgsmål at svarre på, jeg glemmer altid at tage tid på hvor lang tid det tager mig at lave en ting og ofte har jeg flere ting i gang samtidig.
Ørerringene har det ikke taget lang tid at lave , men armbåndet tager lidt tid da hver perle skal trådes og der skal laves øjer i begge ender af tråden hvorefter ledene skal sættes sammen.
De grønne ørerringe er lavet til en dame der har en kæde i den samme grønnefarve og så vil hun gerne have lidt ørerpynt der passer til
1.her er et armbånd jeg lige har lavet
Meget sødt armbånd. Kan huske jeg havde sådan et med charms da jeg var pige. Tror pigerne i min familie fik et i dåbsgave
De aflange perler er lavet af papir
Av papir..jøss de var knallfine
Her er et par ører ringe med perler og swarowski krystaller.
Åhh det er dyrt at få en ny hobby... men super hyggeligt... og her er jo flere smykke-entusiaster med mange fine ting. Lidt inspiration er altid dejligt
Her er lidt af mine
Har du styr på, om der er nikkel i dine øreringe?
De smykker jeg har vist billeder af er kun "sølvfarvede" og derfor ikke nikkelfri.. men jeg kan snildt lave dem i rigtig sølv, så ændrer prisen sig bare lidt (hvor meget skal jeg lige regne på)... men hvis hullerne er meget nye kan selv alm. sølv gi' nikkel problemer.. så hvis du vil være helt sikker, skal du over i guld el. kirurgisk stål.
Det blev lige til et hårspænde oz... Burde bruge min fridag på at være huslig.. men når jeg først får hevet perlerne frem, er det fristende at sidde og dimse
RET smart, synes jeg. Lav lås selv, på armbånd
Det kommer på min AAAAAALEN lange liste, af det jeg gerne vil lave]
Ville bare lige vise tre armbånd jeg har lavet til julegaver. De er lavet af tynd hvid lædersnor, med henholdsvis en kinesisk cloisonne perle (af metal med emalje), tre perlemorknapper og nogle grønne halvædelstene.
De er ret nemme og hurtige at lave, og man kan bruge alle mulige slags "vedhæng".
Og bare lige for at vise perlen... Jeg er helt vild med dem, de er så fine og feminine, synes jeg.