Er der en årstid, jeg særligt holder af at tage ind i vaser og dekorationer, så er det sensommeren, høsten! Idag skyndte jeg mig ud og fik ind til vaser, inden det nu skal til at ruske derude et par dage.
Printable View
Er der en årstid, jeg særligt holder af at tage ind i vaser og dekorationer, så er det sensommeren, høsten! Idag skyndte jeg mig ud og fik ind til vaser, inden det nu skal til at ruske derude et par dage.
(z)
Hvor er det smukt*213*
Hold da op, for nogen sammensætninger og farver (bdk. Du har helt ret, det er nu det er nu! (39) *213*
Ja farve samsætningen er bare super , jeg nyder dine opsætninger..
Har selv lige været ud og klippe et par roser *120*
*213*Hvor ser det godt ud *107**107*Rigtig dejlige farver.
Tak skal I have *131* Glæder mig meget, hvis de frister til at tage min opfordring op (H)
(ghf (ghf Hos mig bliver det da godtnok, (15) noget af en udfordring! *124*
Har du prøvet? *141*
(31) nææ, men vent lidt... *120*
Ok, jeg venter *120*((O))
En buket fra min have - plukket i dag...........
Hvor er den skøn (z)
Den ville jeg gerne have stående i min stue ((O))
Min ukrudt`s have kan også.... *120*
Purpur-solhat og min yndlingsrose (Nostalgie).........
Vi deler yndlingsrose, kan jeg se (z)
Wau for en buket Pia, er den solhat en staude?
Så fik jeg lige en buket ind, og fandt et billede af mine bonderoser/pæoner fra da de blomstrede
den blandede buket er af:
Stokrose, Stormhat, stjerneskærm, havefredløs, riderspore, astilbe og sporbaldrian.
Skønne buketter, Zirikit (z)
Ja Nostalgie er bare så fantastisk. Har så mange "ansigter" - blomsterne har forskellig intensitet i det hindbærrøde alt efter hvornår på sæsonen. Den blomstrer stort set uafbrudt fra start til slut i sæsonen. Faktisk faldt jeg for den, da en Nordmand viste den frem - en blomst i december! Og i det hele taget skal den opleves IRL, for billeder kan ikke vise dens skønhed (z)
Gårsdagens 3 buketter samlet på et fad...........
Altså nu må jeg ud og kigge efter nogle blomster i min have i frister jo..
Eeeeeelsker georginer
Så blev der lige plukket lidt i haven igen. en lille buket med 1hvid ecenicea 3karen bliksen roser og nogle tudseliljer, og min favorit buket med schankthansurt, der er samlet i en tæt buket med elefantøre uden om.
Hov den kom lidt forkert ind
Dahlia, Pelargonier, Høstanemoner og Brombær
Uh nogle lækre buketter, der har sneget sig her ind, mens jeg har "vendt ryggen til" (z)
Sankthansurt er iø en af mine meget skattede planter i haven (i flere varianter). Der er noget dekorativt over dem hele året rundt - også som visne med sne eller rimfrost på (z) Fine til krukker og trug, da de er meget tørketålende!
Vi har verdens grimmeste badeværelset, men en smuk buket georginer gør underværker.
Jeg tør godt udfordre dig på verdens grimmeste badeværelse (ghf Til gengæld har jeg ikke så smukke Georginer som du i år (z) Jeg bruger forresten at have buketter af Ærteblomster på badeværelset - hele tiden nu ((O))
Jeg har været ude og plyndre den rose der står op af udhuset i gården
Vedhæftet fil 70226
vil gerne have de står bare et par dage *120*
En rigtig god idé (z)
I denne tid tager jeg div. småbuketter ind stort set hver dag. Det er ved at være "lukketid i blomsterforretningen" ((O)) (medmindre vi slipper for frosten...)
Selv om haven er ved at se trist ud, er der dog stadig nok til en buket.
Ja en buket er det jo ikke, men en hurtig krans af paradisæbler og lidt bast (trukket på hegnstråd)
Å ja nu kommer den skønne tid med starinlys og hvor ser det godt ud Blomster Pia(qwe