Kan I mon gætte, hvad det grønne på min krans er? Blomsterne er Evighedsblomster.
Printable View
Kan I mon gætte, hvad det grønne på min krans er? Blomsterne er Evighedsblomster.
Uuuuha.....jeg var ved at sige mos.....meeeen det ligner vist mere trædebregner
Jeg gætter at det grønne er. Cypres eller Enebær.*115*
Nææ, ikke hvis den gror i din have - og den ser for blød ud til at være enebær, måske en stenbedsplante af en art *120*! Men flot er den! (bdk (39)
Det ligner garn(z)
tror også det er garnrester (x)
Ja måske en slag boucle garn
I får lige et nyt billed i et bedre lys...
Jeg tror det er løvefodens blomster?
Bingo Bedstemor (39)(39)(39) Alle de blomster, jeg klippede af Lodden Løvefod, da den skulle klippes ned forleden (var væltet af grumme vinde) blev gemt og samlet i små buketter, som er sat fast med "kramper" i en halmkrans.
Inspirationen fik jeg på en norsk blog, som også viste, at den skulle blive smuk rødbrun i efteråret.
Den er virkelig go' (qwe
Øvvv da, jeg klippede netop ned i går og smed på fællesfyldet - bor i rækkehus.
Jeg levnede nogle - bruger dem meget til dekorationer/buketter til kirkegården. Min søn holdt meget af Løvefoden.
Det husker du så lige næste år, så han kan få en hel smuk krans, er jeg sikker på *131*
Tillykke Bedstemor du har vundet opvasken *120*
Og løvefor.....tja, hvem havde lige tankerne i de retninger *120*
Det er da blomster fra Løvefod
Jow - det var lige netop det jeg sagde - jeg vandt - opvasken*120*
Ehm, det var opvasken hos mig *120**120*
Jaja Zep - men det må vente til jeg kommer til Bornholm :-)
Håber ikke, det varer for længe så (ghf(ghf(ghf
Super flot krans
Mange takker (H)
Den første dag i september er endnu en travl en af slagsen for mig. Men inden, jeg farer, synes jeg lige, I skal se, hvordan septembers første solstråler spillede i sommerkransen, som nu er en sensommerkrans (z)
Det ser rigtig godt ud.....skøn farven den har fået nu
Fedt med genbrug igennem året, så kan du sætte juleting i til jul (H)
undre mig over den har kunne holde til vind og vejr.
Tak skal I have (H) Døren er på østsiden af huset, skærmet af en skelbeplantning. Regn har vi jo iø næsten ikke haft og vinden kommer oftest fra en vestlig retning.
Og sådan ser den så ud denne den 1. oktober...
Så er den lige parat til et par hyben og lidt grønne kviste...(H)
Ja hvorfor ikke en sommer krans på døren eller væggen...