*189*Vi åbner igen den 3-9 2011 *190*
#f¤ God sommer til alle #f¤
Printable View
*189*Vi åbner igen den 3-9 2011 *190*
#f¤ God sommer til alle #f¤
Idag kom der fint besøg fra Nord Jylland Vedhæftet fil 56800 Vedhæftet fil 56801 Vedhæftet fil 56802 Vedhæftet fil 56803 Inger1 med søster og mand ret så hyggeligt , de tog så alle pakker og sække med til flasch4 og Olde66 nu ved de hvad det vil sige at køre med varmestuestrik *120* TAK skal i have alle 3(k)
*107* hvor er det bare skønt, at det kan lade sig gøre (qwe
Vi siger også tak fordi I gav jer tid til en rundvisning i de fine lokaler og der var bare styr på tingene((O)) Dejligt at høre I virkelig brænder for sagen.
Vi talte længe om, hvor stort et arbejde I alle gør for at det kan køre rundt*307*
Næste gang vi er på de kanter kigger vi ind igen.
Glassene er afleveret til Flash og garnet til Olde66 bliver afleveret på torsdag.
(z) hilsen
Inger
Så havde jeg den første faste pakkedag på depotet Vedhæftet fil 56987 dejligt at samle det og vi har internet adgang((O)).
Og så fik vi besøg af Michael med bure boldene Vedhæftet fil 56988
Ups der er vist lige en jeg skal have ringet til (R)ang. boldene
Men NU skal i bare se hvem der er flyttet ind på hoved depotet Vedhæftet fil 57172og her er hendes symor Jannie og hendes fremtidig mor hundeuld med hende Vedhæftet fil 57171 vi har bestemt at kanin bamsen som skal være model til det tøj vi får ind i kigkassen skal hedde CIRKELINE ,så velkommen til hoved depot Cirkeline*131*
Tak Jannie*131*
Velkommen til Super modellen Cirkeline, der skal nok blive noget at vise frem(awd
Nøøj hvor er den flot, har Jannie virkelig syet den selv???
Den ser jo helt professionel ud((O))
Hold da op hvor er den sød - Jannie du er fantastisk (39)
Rigtig fin baby hjertelig tillykke og håber ikke det var en svær fødsel. Hvor stor er Cirkeline eller svare det til build a bear kaninen den store af dem.
Cirkeline er en sød lille tøjkanin.
Hvor er hun bare sød hende Cirkeline (z)
Så fik vi besøg af Heddimor og hendes søn, dejligt med sådan unge menensker der kan løbe op og ned af trappper*131*,
Vedhæftet fil 57266 Vedhæftet fil 57267 Vedhæftet fil 57268
de kom med en hel trailer fuld til os, se nu bare her
Vedhæftet fil 57269 Vedhæftet fil 57270
1 rok med alt tilbehøret til, billed kommer senere.
og vi forsætter i næste indlæg.(H)
Strikke maskiner ja i flertal, nu skal vi have dem afprøver
Vedhæftet fil 57271dele til knitmaster
Vedhæftet fil 57272 passap med overdækning
Vedhæftet fil 57273 reserve maskine
Vedhæftet fil 57274 til knitmaster
Vedhæftet fil 57275 tilbehør til passap
Vedhæftet fil 57276 til Knitmaster
Vi takker Heddimor for hendes gavmilde gaveregn..
Men i skal sørma ikke tror vi stopper her, der kom 3 meget fulde bind med opskrifter til pergamo arbejde, de står i vores bibliotek og kan scannes ind ved fremmøde på depotet + betaling for at bruge printeren. + en meget meget tyk bog som guld/sølvsmede bruger når der laves smykker, er også kommet på vores bibliotek , her gælder det samme der kan scannes ind og printes ud fra den.
Ja også fik jeg sørma også noget vi har talt om, men det kommer senere i en anden tråd.(awd
Her er rokken Vedhæftet fil 57298som er doneret til hoved depotet, så kan man komme forbi og se om det at spinde er noget for en ganske gratis inden man invester i en masse grej. Der vil med tiden komme en mere derover( når jeg har fået ryddet op i mit værksted *120*)
Her er guldsmed bogen Vedhæftet fil 57296 og her er Heddismors egen rokVedhæftet fil 57297, som jeg skal have givet en lille overhaling.(awd.
Vi fik besøg af vores idrætslærer da vi var derover på hoved depotet og han havde en stor bestilling til os.(qwe
Flot flot gaveregn, forstår godt sønne skulle med*120**120* på slæb*120*(z)
(qwe flotte donationer af Heddimor *131*
En lille gæst ved hoved depotets trappeVedhæftet fil 57489 en lille svale unge ude på sin første flyve tur, den var slet ikke bange.
Idag var vi over på hoved depotet for at tømme bilen efter vi havde været i Vordingborg igårVedhæftet fil 57689 Vedhæftet fil 57690det var virkelig nødvendig hvis vi skulle proppe mere ind i den *120*
Flot syn af gårdagens høst(39)(39) så nu kan der igen *306*306*306*306*306(awd
Arh, jeg kan da se, at der er lidt plads foroven inde i bilen *120**120**120* - hæ hæ hæ, bare pjat. Men hvor ser der dog godt ud...det er da lige før I må investere i en stationcar *120*
Ja det gav lidt mere plads i min stue *120*
Men du fik da vist også fyldt på inde i Vordingborg, kunne jeg forstå på Lene, spændende hvad det er for noget.
Så fik vi besøg fra hovedland vtj og Ivan kom forbi Vedhæftet fil 58009for at hente 4 sække blandet garn , skulle de jo så lige have en rundvisning.. De havde også færdig strik med fra Tut i Maribo som de også have besøgt + penge fra salget at almanakker og og andet Tut havde solgt for varmestuestrikkerne (qwe*131*
Så skal der knokles igennem på depotet idag, morstrik og jeg skal have soteret alle vores strike/hækle/strømpe pind (Å)
Som Hundeuld skrev arbejde vi igår på depotet med at sortere strikkepinde sådan kom det til at se udVedhæftet fil 58274
Så skal I også lige se en gave vi har fået 2 dåser chokolade Vedhæftet fil 58275 samt en flaske wisky Vedhæftet fil 58276 at skylde det ned med*120* - nå I må hellere også se hvad de indholdte Vedhæftet fil 58277 6 kg dåseclips - TAK til RYSSE.
Hvade nær glemt at vise jer en lille trappe-sækkevogn som Thomas's mormor har fundet på en genbrugsplads Vedhæftet fil 58278 den skal bruge når vi skal have noget op af trapperne og vi ikke lige selv kan klare at bærer det.
Tak for en dejlig dag derover morstrik .. vi fik også lige besøg af fru Staal der kom med et ordentlig læs vanter, herligt(qwe
Så bliver jeg smidt af i svinget sammen med alt det vi samlede sammen på turen nedover ved hoved depotet, godt at morstrik står der og afbøder faldet *120*
Vi fik soteret meget garn + lagt en del på plads i lørdags.
Så har vi lavet et system i garnet så man kan se hvis man vil strikke en trøje, så er det den kasse man skal ned i for at finde garn så der er nok til en trøje/vest Vedhæftet fil 58545
Så er nogen af alle de clips vi fik af rysse vasket og nu skal de soteres Vedhæftet fil 58544 i er velkommen til at give en hånd med på depots dage *120*
Så havde morstrik talt alle de clips op da vi kom næste gang på depotet (qwe
I lørdags havde vi arbejds lørdag igen det er lige før det er hver lørdag vi er derover *120*og den her lørdag kom Jannie og gav et nap med TAK*131*
Vi har købt en ny støvsuger til hoved depotet, vi er nød til at have en for det at feje er så støv fyldt (Å)og den blev afprøvet lige før vi lukkede ned i tilfælde den fik sikringerne til at springe, men de holdte.. Støvsugeren er IKKE betalt af varmestuepengene.
Så fik vi en opringning fra Ikast fra Cowspot og hendes mor, de ville meget gerne have tømt 1 stk bil Vedhæftet fil 59008 Vedhæftet fil 59009 Vedhæftet fil 59010det var der vist godt de fik det.. Vedhæftet fil 59011 Vedhæftet fil 59012 Vedhæftet fil 59013nu er der lynlåde og stof med mere på hoved depotet, så kom endelig og kig på lørdag.
Vi siger allesammen rigtig mange TAK til cowspot og hendes mor *131*for hjælpen med at få det herover og ikke mindst TAK til Inge K for at have pakket det hele til os. Vi har ikke fået pakket det hele ud endnu , så vil der komme flere billeder efterhånden.
Hold da fast - sikke meget der var i den bil. Det er vist godt at Cowspot er vandt til at pakke/proppe bilen. Det ser rigtig godt ud. Tak for hjælpen med at få det her over. (H)
*107* for alt jeres arbejde, og flot som tingene vandre rundt i landet, holddaop den bil var da fyldt så den næsten sprang*120**120* jo jo jeg kommer på lørdag og giver et nap med((O))
Jeg kommer også på Lørdag og giver gerne et nap med , det er da en selvfølge
Puhaaaa...sikke meget (H) hatten af for det store arbejde (H)
Ja, den bil må have været fyldt til bristepunktet. Det ser godt ud.
Med i bilen var der også en el symaskine Vedhæftet fil 59149som Inge K har doneret til hoved depotet, så nu kan man læg et par bukser eller andet op i åbnings tiden , hvis man selv medbringer sytråd.
Vi siger TAK Inge K(qwe
Så er det idag vi åbner hoved depotet igen efter sommerferien.
Har du lyst også som ikke varmestuestrikker at kigge ned til os, så er du velkommen.*307*
Vi har jo fået noget af stoffet mm over fra Jylland til depotet, det bliver også solgt idag (H)
Nu skal I se haven i arbejde med at vaske porten/døren ind til hoveddepotetVedhæftet fil 59218
Sikke en dejlig dag vi har haft på depotet idag og hvor har der været mange (qwe
Porten blev vasket indvendig af Kirsten og udvendig af haven, og da trappen skulle vaskes trådte morstrik tilVedhæftet fil 59232 og hjælp til støvsugningen fik vi også Vedhæftet fil 59231 siden stod den på hygge Vedhæftet fil 59228 Vedhæftet fil 59229 Vedhæftet fil 59230 der har virkelig været mange på depotet.
Tak for en hyggelig dag*307*
Selv Tak for en super hyggelig dag med både arbejde og hygge og skønt er det jo at få sat ansigt på alle dem man blot skriver med((O))