-
1 vedhæftning(er)
Hvad farve...?
Har nu lavet et tæppe til mindstedrengen men kan simpethen ikke bestemme mig for farven til rammen.
Om lidt kommer også tæppet til storedrengen, hvor jeg har det på samme måde.
Der ligger endvidere også et til min datter som er syet af hendes gamle tøj, igen et jeg aldrig har monteret fordi jeg ikke kan bestemme mig for rammen.
Så hvad synes I?
-
Beige, brun eller solgul, ville jeg nok bruge. Det er nogle af de farver, der er i tæppet i forvejen.
Den grønne er ligesom temmelig dominerende i tæppet. Så det skal være en af de farver, der ikke er så meget af.
-
Flot tæppe, jeg kunne finde på at vælge en turkis, det er jo et flot fravestrålende tæppe så det kan godt tåle lidt knald på farven (rød kunne også være flot)
Spændt på hvad du vælger
-
Skal du selv male rammen?
En helt nøjagtig farve, kan du jo få ved at lukke dit billede af tæppen op i et redigeringsprogram og lade pipetten smutte rundt indtil du rammer den farve du ønsker.
Farvekoden kan du tage med dig til farvehandleren hvor du køber malingen.
-
Dejligt tæppe! ((O))
Jeg vil da mene, at en hvilken som helst af de farver, der indgår i tæppet kan bruges som kant.
-
Skal der en træramme om? Jeg troede, at der skulle et farvet kantbånd omkring som ramme.
-
Som gammel patchworker ville jeg absolut bruge : enten en mørkegrøn eller hvis du skal helt ved siden af så en mørkeblå, håber du kan bruge det til noget
-
Jeg ville vælge turkis (H)
-
(awdMit valg ville også være mellem- eller mørk grøn..
-
helt klart samme grønne farve som er bundfarve indet felt nederst til venstre
-
Min første indskydelse siger mørkegrøn