Jeg har fået lavet lidt "bokse", og derudover er jeg i gang med at sy stjerner som skal samles til et tæppe til min mand (når jeg engang har fået lavet en masse)
Printable View
Jeg har fået lavet lidt "bokse", og derudover er jeg i gang med at sy stjerner som skal samles til et tæppe til min mand (når jeg engang har fået lavet en masse)
Så er jeg klar med lidt mere fra sy-værelset.............
En lille "pung" har set dagens lys....................
Fandt ud af at jeg har en del små lynlåse. Så jeg syr små punge.
Har været et smut på sy-værelset........
Fik lavet en kosmetikpung i går.....
Nå jeg havde lige problemer med at up-loade. Jeg prøver lige igen.......
Denne boks fik jeg lavet i går.
Var lidt på sy-værelset i går - denne passer i størrelsen til en pakke klenex.
Jeg takker mange gange for "roserne" (R) og kan vise seneste nyt fra sy-værelset. Lidt rester blev til denne toilettaske.
Vil da lige vise de sidste to punge/tasker, som jeg har lavet...............
Ude i blog-land er jeg for tiden med i en "Mug-rug-swap". Jeg har ikke før syet mug-rugs, men se nu hvad jeg har fået lavet til min "bytte-partner".....
Vedhæftet fil 54102 - hun kan godt lide solsikker
Vedhæftet fil 54103 - og katte
Vedhæftet fil 54104 - og kaffe
I formiddags fik jeg lavet disse to .....
Nåede lige endnu en pung/taske i dag.
Endnu en lille, flad pung med katte og denne gang lidt rød quiltning....
Så er jeg her igen - denne gang med en boks
Jeg var ikke helt tilfreds med de to mug-rugs i kaffestoffet, så jeg har syet to nye til min "bytte-partner", og så beholder vi selv de to første. Her er de to "godkendte"..............
En lillebitte pung er det blevet til.
Min niece fik en pige i går, så måske jeg skulle se at få syet et lille tæppe........
Så er jeg blevet færdig med lidt nyt - 2x2 mug-rugs som skal bruges i en "swap" (bytte!) ude i blogland.
"Stjerne-tæppet" til min mand har ligget fuldstændig stille i lang tid, men nu er jeg kommet lidt videre.............
Har også syet 2 "punge" til mine niecer. Min niece Nadia skal ha' den med kattene, for hun har nemlig selv valgt stoffet, som jeg fik i fødselsdagsgave af hende.
Og der skal ikke være snyd, så hendes lillesøster Merle får denne her.....
Lidt mere har forladt sy-maskinen..........
Lidt mere.........
2 nye mug-rugs + 1 boks
Så har sy-maskinen rullet igen.........
I mandags var jeg til udsalg hos Stof & Stil, det har foreløbig resulteret i 5 par bukser til Freya. Det er bukser af den nemme, hurtige slags - uden fancy dikkedarer (her er det stoffet der gør det).
Købte 2 viskestykker i Netto den anden dag, - de blev syet til disse to bokse..............
Derudover har jeg syet denne "reste-boks
Hov "reste-boksen" smuttede - her er den
4 par bukser til Maya (det 5. par venter lige lidt)
Så er der lidt nyt at vise (skal på marked i weekenden - håber at få solgt lidt).
PS: Bubbihund kan du kende stoffet på den sidste boks?
Nu må jeg vist hellere holde en lang "boks-pause".
3 nye mug-rugs som allerede er sendt til USA, da jeg endnu engang er med i en swap
Vil bare lige vise et par bukser, som jeg syede til Laura i forgårs.
En julesok til hver af tøse-pigerne.
Jeg har syet nogle gamle julede stof-rester sammen. Egentlig var det meningen, at det skulle være grydelapper, men de blev lige rigeligt store, og jeg nænnede ikke at klippe i dem. - Så det bliver pynte-lapper til bordet istedet.
Det kan man også bruge Nettos fine viskestykker til................
skjuler til el-kedlen
og en lille "pose"
Hov "posen" "smuttede"......... her er den
Lidt nyt syet - skjuler til min Dolce Gustro (set fra alle 3 sider), mug-rug og en "reste-pung" (set fra begge sider)