Gæt en klud............... Er lige blevet færdig med en vaskeklud med et snemands-motiv.
Printable View
Gæt en klud............... Er lige blevet færdig med en vaskeklud med et snemands-motiv.
Endnu en klud - hvis nogen er tvivl, så er motivet 2 små fugle siddende på små grene med et hjerte imellem sig.................
Endnu en klud. - En påskehare som sidder i en kurv med æg
Lidt mere strik................
Et par strømper til Freya og en ny klud (motivet er vist et par som står under en paraply i regnvejr)
Så smuttede der endnu en klud af pindene................
Motivet er 4 trekløvere.
I får lige billeder af de seneste to klude - med motiver af henholdsvis blomster (ik' så tydelige) og "I love (hjerter!) Mom"............
Hjerter..............
Så er der en ny klud............
Motiv: Hus, grantræ, julestjernen
Blev for noget tid siden færdig med denne hue. Men jeg er ikke tilfreds med den - opskriften er denne http://rokken3.dk/forum/local_links....id=197&id=1237. Noget må jeg ha' gjort galt for den er ihvertfald ikke helt identisk. Nå skidt jeg må prøve en anden opskrift så.
Hvem kunne nu vide at julemanden findes i en blå udgave.................. Synes dog ik' at motivet står helt skarpt.
Uhyggeligt Halloween-hus
I øjeblikket strikker jeg vaskeklude af resterne fra motiv-kludene. Foreløbig er det blevet til disse 4............
Nu må det være slut for denne omgang - disse to klude bli'r de sidste for nu.
Endelig kan jeg "byde ind" med lidt andet end klude. Er lige blevet færdig med et par reste-sokker, som Laura sandsynligvis kan passe næste vinter.
Så er der nye sokker til Freya. Nu skal garnet som jeg fik af Stumpe i fødselsdagsgave på pindene.
Så er jeg blevet færdig med et par strømper til mig selv. - Strikket i det garn som jeg fik af Stumpe i fødselsdagsgave.
Samlede lidt reste-garn sammen og strikkede "frit fra leveren". Det blev til denne pullover til Lauras Mille
... så der strikkes stadig strømper - denne gang blev der brugt lidt rester også.
Og der bli'r stadig brugt rester.......... denne gang dog kun til en størrelse 30/31
Lidt nyt strik. Det ene par strømper er strikket af det garn, som jeg fik i sommerswapen.
Et par vanter til Laura.
Kunne godt bruge et mål for hvor mange cm. glat der skal strikkes efter ribkanten inden der "sættes af til" tommlen...............??????????
Har I set de 3 opskrifter på strikkede julekugler i denne uges nummer af Hendes Verden? - Jeg har forsøgt mig..........
Vil lige vise at jeg har fået strikket 2 kugler mere
Har nu strikket 3 små mini-jule-sokker. Overvejer om de skal være pynt på julegaverne.
Her ligger de julekugler, som jeg har fået strikket (billedet er lidt sløret!). Jeg vil helt sikkert lave flere men skal ha' bedre styr på udtagningerne, - jeg synes de bli'r for synlige og for "buflede". God råd og fif modtages med kys-hånd.