Kalenderhalsduk/kalenderhalstørklæde
Hej Alle
Jeg har set at Sløjd og Handverk i Färila i år ikke lægger deres kalenderhalstørklæde ud som gratis julekalender på deres hjemmeside. I år skal man købe et kit med opskrift og garn og det koster 518 svenske kroner. Desværre tager de ikke imod betaling med visa eller paypal. I min bank koster en bankoverførsel til ((S)) ca. 125 kr i gebyrer og så skal den svenske bank også have ca. 100 kr i gebyr for at modtage overførslen. Så vil kittet jo løbe op i ca. 720 kroner og det synes jeg er noget dyrt for et halstørklæde.
Jeg har prøvet at maile til dem om de ikke kan tage betaling med visa eller paypal, men de virker ikke til at ville ændre på betalingsmåden.
Jeg havde ellers sådan glædet mig til at *306 kalenderhalstørklædet. Men det bliver så desværre ikke til noget nu. Jeg synes det er meget ærgerligt. Jeg er sikker på at mange andre danske *306 strikkere også havde set frem til denne sjove julekalender. Hvis nogen af jer tænker på at købe kittet for 2010 eller har købt det, så vil jeg meget gerne høre fra jer.