Kan I gætte hvad jeg nu har fundet på at hækle ???????
Vedhæftet fil 47767
Det er ikke et slips til herren.Den er kun 16 cm lang. ------------- Hvad skal det bruges til ??????
Rigtig god weekend til alle.
Hilsen Nette.
Ja grin bare.
Printable View
Kan I gætte hvad jeg nu har fundet på at hækle ???????
Vedhæftet fil 47767
Det er ikke et slips til herren.Den er kun 16 cm lang. ------------- Hvad skal det bruges til ??????
Rigtig god weekend til alle.
Hilsen Nette.
Ja grin bare.
Genialt her op til Halloween
Den gule er et græskar, den sorte et pandebånd ..........*120*
Den sorte er vel en t-string til herre (31)(ghf(t)
Klæde til fugleskræmsel??
En skjuler til et eller andet ...16 cm *120**120*
Jeg tror også på græskaret - og hjælpen til den generte naturist *120*!
Den runde ligner noget pynt til en kapsel på en flaske.
Det er klart, skal flasken have hat - må den også have forklæde (15)- og så er der serveret....*245*
Ja, selvfølgelig Spelsauen!
Min mor syede engang sådan nogle søde små forklæder til flasker. Hun har dem sikkert et eller andet sted endnu.
(31) For to år siden der skulle jeg ud i nogle sjove butikker for at finde gaver til pakkespil, og der så jeg noget de kaldte for en "penis-varmer" og den du har lavet der, kunne godt minde meget om den faktisk (R)
Er en øl-flaske mon 16 cm?? (x) For så skal flasken ned i nettet, og have det lille græskar eller elefanten som prop/drikketud. Og så skal det store græskar måske på som tophat??
Den er svær. Hvis det ikke er til et menneske, kunne det være til en hund eller kat. Du skriver det er et låg på græskaret, ja så kan det ikke være ørevarmere, måske den er beregnet til slik.*172*
hm - det er vanskeligt - men jeg er ret pjattet med din evne til at forvandle fantasi til virkelighed, nette strik*134* - det kunne måske være et pandebånd med øjenklap til et fugleskræmsel. Men da du har valgt at vise de 2 ting sammen, og der tydeligvis kan være noget i græskarret, skal de 2 vel bruges sammen - skal enderne føjes sammen på strimlen, der holder øjenklappen?? Hvis tingene ikke skal bruges sammen, kunne det være en "taske" til en mobiltelefon. Men mobiltelefoner er jo ikke så store - nu til dags.
jeg tror at græskarret er en skål til slik når børnene kommer og banker på..... det sorte er måske et slips.....*120*
Den med slipset og telefonposen har jeg også tænkt på. Men den ser ikke ud som om den er hul indvendig.
Kom nu! Vi vil meget gerne vide, hvad det er!!
Super ide du gav mig der, men det er det nu ikke.
Jeg tager lige et billed så I kan se indholdet af græskaret.Vedhæftet fil 47821
Jeg elsker at lave de små kiksede ting, især når de har en praktist function,
og det har denne, det virker bare super når den er i brug.
(H)Du har en dejlig fantasi((O)) og (qwe at det du laver kan bruges er endnu mere(qwe
Den kan da ikke gå ned over en kaffekande. Jeg kan stadig ikke se, hvad det er. Men sukkerskålen er sød.
En dråbefanger til kanden (x)
Aaaaaaj hvor er den bare sød den sukkerskål (bdk
Og ja, man kunne jo sagtens lave den i en større udgave, så der kunne være guf i den til børnene der ringer på og "trick or treater" (qwe
Men den sorte dims, skal den rundt om halsen?
http://rokken.dk/forum/attachment.ph...1&d=1286723513
Flot gættet Tina.
Det er rigtig.
Jeg var så træt af at kaffekanden altid havde en sort streg, og dryppede på dugen, så en dag en herre kom med kaffe på slipse spidsen,(den havde været i koppen,) kom ideen.
Vedhæftet fil 47825
Vedhæftet fil 47826
Vedhæftet fil 47827
Til rødvins flasken,
Vedhæftet fil 47828
Pynt på ur. med magnet.på limmet velcrobånd.
Vedhæftet fil 47829
Vedhæftet fil 47830
Slipsen var den første jeg hæklede, der har den ulempe at den kommer i koppen, når man skænker kaffen, den har så fået dobbelt klæbende tape. så er det problem også løst.
Så den er omlavet til kande halssedisse model. Hækl en strimmel ca 2 cm,bredt. Kaffekandes hals mål stramt målt + 1,5 cm til overlap, sæt velcrobånd på enderne så den kan lukkes, lav den i garn der kan vaskes i vaske maskine, for det skal den engang i mellem.
Jeg limer pynt på med limpistol. tager begge ender tråd med under, så er jeg fri for at hæfte ender, limmen kan også tåle vask. Velcrobånd på pynte genstanden, og på slipsen, så kan det skiftes ud efter årtid/højtid-Humør. Flag til fødselsdag og fest, lakrids til hverdag osv.
Sådan en burde det være lovpligtigt at en kaffe kande skulle have.
Den kan selvfølgelig også strikket, brug mørkt garn det er mest praktisk,
Jeg har også lavet en til rødvins flasker.
Jeg er super glad for den.
Dem skal der laves mange af.
Ja en super julegave, og billig,nem og hurtigt at lave,
Hilsen Nette.
Ginial opfindelse og så er gaven til ham/hende der har alt, hjemme i Julegave*120*
Genialt ((O)) Sjovt, tænkte faktisk selv på om der var opfundet sådan en til kaffekanden her den anden dag *120*
Helt enig, navnesøster og Carina!
Ja, det er irriterende når kaffedråberne løber ned ad kanden. Jeg har stadig et mærke på min efter en selvklæbende dråbefanger, som ikke er til at vaske af igen.
ai hvor godt nette er det mon sådan at jeg kunne få en kopi af opskriften? kan se du har lavet en med lidt lakridskonfekt på også. (R)
(qwe Sjovt og fantasifuld Nettestrik (H) af for dig.
[QUOTE=bubbihund;247077]Aaaaaaj hvor er den bare sød den sukkerskål (bdk
Og ja, man kunne jo sagtens lave den i en større udgave, så der kunne være guf i den til børnene der ringer på og "trick or treater" (qwe
Skålen er så stor at der kan være 25 stk ikke fedende lakrids konfekt i den.Vedhæftet fil 47857
Hej Nattrold.
En kopi kan du ikke få, da det kun ligger i mit hoved.
HALSE DISSE.
Hækl en strimmel ca 2 cm,bredt. Kaffekandes hals mål stramt målt + 1,5 cm til overlap, sæt velcrobånd på enderne,eller tryklås, så den kan lukkes, lav den i garn der kan vaskes i vaske maskine, for det skal den engang i mellem. OM MAN VIL HAVE PYNT PÅ ER JO EN SMAGS SAG.
Jeg limer pynt på med limpistol. tager begge ender tråd med under, så er jeg fri for at hæfte ender, limmen kan også tåle vask. Du kan også limme en lille firkant velcrobånd på halse dissen, så kan du skifte pyntet ud.Efter hverdag og fest.
http://rokken3.dk/forum/showthread.p...akrids+konfekt Lakrids konfekten ligger der.
Vedhæftet fil 47868
Vedhæftet fil 47869
Vedhæftet fil 47870
Termokandens mål jo forskelligt, så jeg kan ikke skrive maske antal, du slår masker op efter det du har mål i cm,
DEN KAN JO OGSÅ STRIKKES; det er hvad man er til. Husk blot en mørk farve garn, sort el. brun, den bliver jo fyldt med kaffe med tiden. DEN SKAL SIDDE STRAMT.
Den får lov at blive på min kanden forevigt. ellers laver jeg en ny.
DET ER NEMLIG NOGET DER DU ÈR.
Håber det er forklarring nok til gid, eller henvend dig igen,
Hilsen og god kreativ dag,
Nette.