4 vedhæftning(er)
Mine små engle. mønster.REDIGERET# 23 opskriftFÆRDIG: til vinger nyt billed
Efter at jeg havde læst MissScarlett tråd,om mangler en god ide, til hvad servietringe kan bruges til, fandt jeg mine frem af skuffen, det har jo ikke været in de sidste 25 år at bruge dem.
Har igen leget lidt med nålen og dette er resultatet indtil nu, da jeg har 24 stk servietringe, kan der jo komme flere til inden jul. Den lille stående er nok den jeg synes er blevet bedst, dog kan jeg ikke rigtig bestemme mig for om de skal have ansigt el. ej.Hvad mener I ????????
Ellers synes jeg de er okay,
Den lille stående er 7 cm høj. de andre 14 - 16 cm. kan ligge eller hænge.
Vedhæftet fil 47598
Vedhæftet fil 47599
Vedhæftet fil 47600
Vedhæftet fil 47601 Denne har jeg skrevet opskrift ned.
Jeg Har fået mine servietring af min afdøde mormor for mere en 30 år siden, ville ikke at de på nogen måde skulle blive beskadigt af at lave dem om, på denne måde kan jeg når som helst klippe englen af igen, og har stadig de gamle servietringe, de har stor betydning for mig.
3 vedhæftning(er)
Mange tak for jeres roser.
De er nu sat i vand,Vedhæftet fil 47623
jeg har sat arme på, og hæklet en mere af den stående, den bliver nok den der får flere søster.
Ideèn med guldtråd er da bare super, skal prøves har blot ikke noget ligende,
Et par timer i døgnet, (Gerne flere ) vil jeg ha til mit kreative liv. Sidder næsten altid med et håndarbejde når der er pause. Ellers ryges der for meget.
Vedhæftet fil 47624
Vedhæftet fil 47625
Har skrevet opskrift ren i aften,
Hilsen Nette.
Mine små engle. mønster.REDIGERET# 23 opskriftFÆRDIG: til vinger nyt billed
Citat:
Oprindeligt indsendt af
nette strik
[Q
OPSKRIFTEN ligger i indslag 23 under engle mønster.
Det er blot et forslag til hvordan det kan se ud, du kan sikkert selv lave mange sjove andre,
Jeg har hæklet en lille kurv hun har over armen, den anden har foldede hænder, vil igang med en der spiller trompet.
Rigtig god hækle fornøjelse.
God solskins weekend til alle.
Hilsen Nette.
ER blevet bedt om at sætte omg. på, små ,,, fejl, er hermed gjort. Nyt billed af lile model vinge, så hvis du har printet ud, bliver det en ommer som det var for mig, Undskyld ulejligheden. Jeg er jo amatør inden for mønster skrivning, så finder du flere fejl kontakt mig venligt.