Her til morgen da jeg åbnede kassen med garn. "Sprang" disse to nøgler nærmest op i hånden på mig *120*
Og det er hvad jeg så fik lavet
Printable View
Her til morgen da jeg åbnede kassen med garn. "Sprang" disse to nøgler nærmest op i hånden på mig *120*
Og det er hvad jeg så fik lavet
supert dem kunne jeg sandelig godt tænke mig at kunne lave(R) de er hæklet ?
Ja de er hæklet. Jeg har opskriften fra Hundeuld og de her er til shoppen. *131*
Ej hvor er de blevet god, mors gode gamle opskrift (qwe
Er det ok at jeg sender dem til dig som de er her og du så syr hovederne på og brodere ansigterne på dem??? (R) Det er jeg nemlig ikke så god til.
Så skal jeg nok lave nogen flere *306
(qwe De er da da rigtig fine.
De er meget søde, navnesøster!
De er ikke til at stå for.
Det gør jeg gerne jeg er i træning tror jeg, selv om det er over 30 år siden de blev fremstillet i store mængder.*120*
Hvor mange par vil du have til shoppen?
De er jo super hurtige og sjove at lave (awd
Kan du klare 10 par ???(R)
Disse var nydelige. (39)
Tænk, at du sådan har noget "spring-garn" - og at det så bliver til søde nisser er jo kun skønt (qwe
Tak for roserne (R)
Jep bubbi: det er helt vildt med det garn....... hi hi..... men jeg er MEGET glad for at der er låg og lås på kisten med garn... ellers ville jeg nok ikke kunne trække vejret for alt det garn der ville hoppe på mig.... *120*
sikke nogle søde nisser du har produceret der.... :-)
og tænk at garnet springer op af kassen mit ligger i en vældig uorden efter jeg lige skulle lede efter noget :-)
Hi hi, jeg tror, at jeg har noget eksplosions-garn, for det er allevegne!! *120*
hi hi jeg bliver nok nød til at tage et billed af kassen *120*
For når man åbner den er der alt andet end orden *120*(R)
Så er der billeder af kassen *120*
ja de ser så sjove ud og lave at jeg vildt godt kunne tænke mig at prøve om jeg kunne finde ud af at lave et par eller 2.
De er godt nok nuttede.
kan man mon få opskriften mvh jette
hvor er de søde
hilsen mona
Altså Bjerged du er da bare (qwe og tænk at dit garne sådan hopper op til dig men ok det trængte vel til at blive luftet efter at være klemt inde sammen med alt det andet garn. De er super søde de nisser....
Hey alle.
Jeg vil lige fortælle at der bliver lavet mindst 10 par nisser til salg i shoppen.
Skulle der være flere end 10 der har interesse, laver jeg gerne flere (awd
Opskriften bliver leveret sammen med et sæt nisser, så man selv kan lave flere *131*
Men jeg kan jo så af gode grunde desværre ikke dele ud af opskriften, da det ville være tarveligt overfor dem der køber nisserne (x)