Jeg har i dag købt "Amo - den store bagebog 3" i Fakta. Nu kunne jeg godt tænke mig de andre Amo-bøger (Den store bagebog 1, Den store bagebog 2 samt Den store fødselsdagsbog) også, - er der nogen som ved hvor jeg kan få fat i dem?????????
Printable View
Jeg har i dag købt "Amo - den store bagebog 3" i Fakta. Nu kunne jeg godt tænke mig de andre Amo-bøger (Den store bagebog 1, Den store bagebog 2 samt Den store fødselsdagsbog) også, - er der nogen som ved hvor jeg kan få fat i dem?????????
prøv Bilka,Føtex og måske Kvickly
Bilka har dem på tilbud lige i øjeblikket
Tusind tak - så vil jeg køre en tur i Bilka i eftermiddag, når den yngstes håndboldtræning er færdig.(qwe
Jeg købte i weekenden alle 3 i Føtex på tilbud :o)
Kan varmt anbefales.
vi har dem alle tre i vores fakta til 30 kr par stk...
[QUOTE=Blomsten-Pia;240676]Jeg har i dag købt "Amo - den store bagebog 3" i Fakta. Nu kunne jeg godt tænke mig de andre Amo-bøger (Den store bagebog 1, Den store bagebog 2 samt Den store fødselsdagsbog) også, - er der nogen som ved hvor jeg kan få fat i dem?????????
Jeg mangler den store bagebog 1, de andre har jeg, købte nr 3 i dag i føtex til 35 kr er der nogle der ved hvor de har nr 1
Fakta i Maribo har alle 3. Jeg køber gerne og sender til jer mod betaling.
Nu har jeg fået fat i "Den store Bagebog 2" og "Den store FødselsdagsBagebog" i henholdsvis Føtex og Bilka. Findes der en "Den store Bagebog 1" eller er fødselsdagsbagebogen simpelthen nr. 1???????
[QUOTE=Blomsten-Pia;240809]Nu har jeg fået fat i "Den store Bagebog 2" og "Den store FødselsdagsBagebog" i henholdsvis Føtex og Bilka. Findes der en "Den store Bagebog 1" eller er fødselsdagsbagebogen simpelthen nr. 1???????
Jeg ved det ikke, men kunne også rigtig godt tænke mig at vide det, for hvis der kun er 3 ialt har jeg alle sammen.